هر روز به لیست کشته‌های اسرائیل افزوده می‌شود/ السنوار موفق عمل کرد

تهران-ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به ناکامی ارتش این رژیم در رسیدن به اهداف خود در جنگ علیه نوار غزه اذعان کردند که هر روز به لیست کشته‌های ارتش افزوده می‌شود و «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه عملکرد موفقی داشته است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که عملکرد کنونی این رژیم نه تنها منجر به آنچه آن را «پیروزی مطلق» در نوار غزه خواند، نخواهد شد بلکه شکست و ناکامی تل آویو را افزایش خواهد داد.

این رسانه‌ها افزودند: ما باید تلاش کنیم تا توافق تبادل‌اسرا (با مقاومت فلسطین) بسته و آتش‌بس در نوار غزه ایجاد شود؛ علی رغم اینکه این امر بد است اما پلن جایگزین بسیار بدتر است. «در این جنگ، اسرائیل نه پیروزی معمولی و نه پیروزی مطلق نخواهد داشت».

رسانه‌های صهیونیستی در ادامه گزارش دادند: در این جنگ، صدها نظامی ارتش اسرائیل کشته شده اند و تقریبا هر روز به لیست کشته‌ها افزوده می‌شود. همچنان ده‌ها هزار نفر (شهرک نشین صهیونیست) آواره هستند و شرکت‌ها ورشکست شده و جایگاه اسرائیل به پایین ترین سطح ممکن از زمان تاسیس (این رژیم جعلی) رسیده است و هر روز لیست ضربات (وارده به اسرائیل) بیشتر می شود.

این رسانه‌ها اذعان کردند: در مقابل شکست و ناکامی اسرائیل، یحیی السنوار رئیس حماس در نوار غزه موفق شد که مساله فلسطین را بار دیگر (در عرصه بین المللی) مطرح کند. السنوار موفق شد که سطح «مشروعیت زدایی» از اسرائیل را بالا ببرد و عادی‌سازی روابط (تل آویو) با عربستان را با شکست مواجه کند.

اخیرا نیز روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی با اذعان به شکست طرح‌های رژیم اسرائیل برای نابودی جنبش حماس نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل شکست خورد و حماس حکومت را در نوار غزه در دست خواهد داشت.

پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha