اعترافات تکان دهنده نظامیان صهیونیست/از شلیک به مردم غزه برای لذت تا جمع اجساد با بلدوزر

تهران-ایرنا- چند نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گوشه ای از جنایت‌های وحشیانه خود علیه مردم فلسطین در نوار غزه را فاش کرده و از شلیک به سمت آنها برای لذت بردن و رفع خستگی و جمع آوری پیکرهای شهدای فلسطینی از خیابان ها با بلدوزر سخن گفتند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل شبکه المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی گفته های تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی را درخصوص نحوه عمکرد خود در نوار غزه در جریان جنگ تجاوزگرانه علیه این منطقه فاش کردند.

این نظامیان رژیم صهیونیستی اعتراف کردند: ما به طور خودسرانه در نوار غزه تیراندازی می‌کردیم، خانه‌ها را به آتش می‌کشیم و اجساد را در خیابان‌ها رها می کردیم.

این نظامیان در اعترافات خود افزودند: در نوار غزه هر مردی که سنش ۱۶ تا ۵۰ سال است، برای ما یک عنصر مخرب به شمار می‌رفت. به هر مردی که به نیروهای ما نزدیک می‌شد، اجازه داشتیم شلیک کنیم. ما حتی به قصد لذت بردن و بدون هیچ هدف مشخصی اجازه شلیک به افراد داشتیم.

این نظامیان صهیونیست همچنین فاش کردند: اجساد مردم غزه به وسلیه بولدوزرها جمع آوری می‌شد تا کاروان‌های کمک های (انسانی) آن‌ها را نبینند.

یکی از این نظامیان صهیونیست اعتراف کرد که از روی بی حوصلگی و احساس خستگی شلیک می‌کرده است.

این نظامیان صهیونیست با افشای اینکه جنایت های خود را با موافقت فرماندهان ارتش در نوار غزه انجام داده اند، گفتند: ارتش اسرائیل موافقت کرد که همه در نوار غزه دست به خشونت مجانی بزنند و قوانین و قواعد تیراندازی در نوار غزه تقریبا وجود ندارد. هرگونه که دوست داریم تیراندازی می‌کنیم، خانه‌ها را به آتش می‌کشیم و اجساد را در خیابان‌ها رها می‌کنیم. تمام این اقدامات را با اجازه فرماندهانمان انجام می‌دهیم.

منابع خبری بامداد امروز (سه‌شنبه) از شهادت دست کم ۱۱ فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه خبر دادند.

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه اللبابیدی واقع در شمال غزه سه فلسطینی شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، پنج فلسطینی در منطقه الصحابه و الجلاء شهر غزه و سه فلسطینی دیگر نیز در دیر البلح در مرکز غزه شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات بامداد امروز (سه‌شنبه) همچنین حی الصبره، المخیم الجدید، النصیرات و حی الدرج در شهر غزه را بمباران کرد.

رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه به نوار غزه، دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

تاکنون ۳۸ هزار و ۱۹۳ فلسطینی که اکثر آنها زن و کودک هستند، در حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۸۷ هزار و ۹۰۳ نفر دیگر زخمی شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha