۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85534378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باد شدید همراه با گرد و غبار، اصفهان را فرا می‌گیرد

اصفهان- ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وزش باد تا اوایل هفته آینده پدیده جوی غالب در استان خواهد بود و در بعضی از ساعت‌ها، وزش باد شدید در برخی مناطق همراه با گرد و خاک، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا و بروز خسارت، پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا رفیعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی بیانگر افزایش سرعت وزش باد در نیمه شمالی و شرقی استان است و شرایط وزش باد و گرد و خاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این نواحی از امروز تا اوایل هفته آینده مهیاست که این شرایط با شدت کمتر در نواحی مرکزی نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: شدت این پدیده، روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در مناطق شرقی و شمالی استان خواهد بود که در این زمینه هشدار «سطح زرد» برای پیشگیری از مخاطرات ناشی از این شرایط و تداوم گرما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری صادر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای هوا در بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: دمای کلانشهر اصفهان در کمترین ساعات شبانه‌روز گذشته به ۳۹ و در خنکترین ساعات به ۲۵ درجه سانتیگراد رسید.

رفیعی خاطرنشان کرد: خور و بیابانک با دمای ۴۴ و بویین میاندشت با ۱۰ درجه سانتیگراد، به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

وی اضافه کرد: هوای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه و پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری؛ گاهی وزش باد به نسبت شدید و گرد و خاک محلی در مناطق شمالی و شرقی و تا حدودی کاهش دید در مناطق غربی پیش‌بینی می‌شود.

باد شدید همراه با گرد و غبار، اصفهان را فرا می‌گیرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha