۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85534567
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیام «هدهد» حزب‌الله از نگاه رسانه‌های صهیونیستی + فیلم

تهران- ایرنا- انتشار ویدئو جدید از تصاویر ثبت شده توسط پهپاد «هدهد» حزب‌الله لبنان، واکنش گسترده رسانه‌های صهیونیستی را به همراه داشته است و آنها هدف از انتشار این تصاویر حساس را تحمیل بازدارندگی به سیستم امنیتی-نظامی اشغالگران اعلام کرده‌اند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، کارشناسان صهیونیست در این باره اظهار داشتند: این نوع دیگری از نبرد است که میزان توانایی‌های حزب‌الله را نشان می‌دهد.

رسانه‌های صهیونیستی نیز در واکنش به این تصاویر نوشتند: حزب‌الله نقشه‌ها و تصاویری از پایگاه‌های نظامی را که طی ۹ ماه گذشته در جولان مورد حمله قرار داده است، منتشر کرد.

برپایه گزارش این رسانه‌ها، آنچه حزب الله منتشر کرد برای ساکنان شمال فلسطین اشغالی بسیار نگران کننده و ناراحت کننده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در واکنش به این ویدئو گزارش داد: حزب‌الله در کنار جنگی که در شمال در جریان است، جنگ روانی را نیز در دستور کار قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد: قسمت دوم مجموعه «هدهد» شامل عکاسی هوایی منحصر بفرد و با کیفیت از نقاط مختلف در شمال است.

طبق گزارش این رسانه‌ها، آنچه صهیونیست‌ها را نگران کرده پرواز آزادانه پهپاد هدهد در مناطق مسکونی مانند «نهاریا»، «عکا»، «جولان» و «العفوله» در شمال اراضی اشغالی است و سامانه‌های پدافندی متوجه حضور آن نشده‌اند.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند: هدف حزب‌الله بازدارندگی نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیلی‌ها از هرگونه جنگ با آن (حزب الله) در آینده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کردند: حزب‌الله توانایی‌های بیشتری دارد و می‌تواند چند اسکادران از پهپادهایش را به پرواز دربیاورد و در صورت وقوع جنگ، این کار را انجام می‌دهد.

رسانه‌های صهیونیستی در ادامه به انتقاد از عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی علی‌رغم مجهز بودن به جنگنده‌های پیشرفته پرداختند و با اعتراف به اینکه هدهد ۶ مکان استراتژیک را به تصویر کشیده است، این پرسش را مطرح کردند که «چند اف-۳۵ اضافی باید خریداری شود تا بتوانیم پهپادهای حزب‌الله را متوقف کنیم؟»

ادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: می‌توانید تانک‌ها، چادرهای سربازان و خودروهای نظامی را در ویدئو منتشر شده حزب‌الله ببینید. این توضیح می‌دهد که چگونه نصرالله توانست به مناطقی که سربازان در آنجا جمع شده بودند، حمله و تلفات به آنها وارد کند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان امروز بخش دیگری از عملیات شناسایی پهپاد هدهد بر فراز پایگاه‌های اطلاعاتی و نظامی و نیز مقرهای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جولان اشغالی سوریه را منتشر کرد.

اواخر خردادماه نیز منابع رسانه‌ای از ورود یک فروند پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری موفقیت آمیز آن از مواضع حساس در بندر «حیفا» خبر دادند.

ویدیوی منتشر شده توسط حزب‌الله لبنان نیز نشان می‌داد که یک پهپاد آن وارد شمال فلسطین اشغالی شده و از مواضع حساس تصویربرداری می‌کند.

بر پایه این گزارش، این پهپاد پس از ثبت موفقیت‌آمیز تصاویر مهم به خاک لبنان بازگشته و این تصاویر را در اختیار رزمندگان مقاومت قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha