۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۱
کد خبر: 85534616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورسجی: ایران میزبان ۳ رویداد جهانی کبدی است

۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۱
کد خبر: 85534616
اورسجی: ایران میزبان ۳ رویداد جهانی کبدی است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کبدی گفت: در سال جاری میزبان ۳ رویداد جهانی در ایران خواهیم بود.

عباس اورسجی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به ترافیک سنگین کاری در سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه کبدی ایران رشد قابل توجهی در همه ابعاد داشته و در مسائل فنی، دیپلماسی ورزشی و کرسی‌های بین‌المللی خود را به عنوان یکی از قدرت‌های بلامنازع جهان معرفی کرده است.

وی ادامه داد: امسال ترافیک سنگینی در این فدراسیون داریم و میزبان۳ رویداد قهرمانی جهان هستیم. اولین دوره مسابقات جهانی سیزم به میزبانی ستاد کل نیروهای مسلح شهریورماه در بابلسر برگزار خواهد شد و بعد از آن میزبانی مسابقات قهرمانی ساحلی جهان را در ابتدای مهرماه در بندرانزلی برعهده خواهیم داشت.

اورسجی ادامه داد: سومین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان را هم به میزبانی اصفهان در بهمن‌ماه پیش رو داریم و در همین سال نیز تیم دختران ما باید در مسابقات قهرمانی جهان در هند به میدان برود که زمان آن هم شهریورماه خواهد بود.

رئیس فدراسیون کبدی گفت: در حال حاضر ۲۰۰ ورزشکار، مربی و کادر فنی در اردوهای تیم ملی هستند و ترافیک سنگین کاری باعث شده روزهای شلوغی را در این فدراسیون و در تیم‌های مختلف شاهد باشیم.

نخستین رئیس ایرانی کنفدراسیون کبدی آسیا در خصوص افتتاح مقرر این کنفدراسیون در تهران گفت: این موضوع با تاخیر همراه بوده اما در صدد هستیم تا یک ماه آینده مقرر کنفدراسیون کبدی آسیا را افتتاح کنیم تا امور به خوبی و با شکلی صحیح پیش برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha