۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85534641
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: همه وظیفه داریم از دولت منتخب حمایت کنیم

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: دولت چهاردهم دولتِ مردم ایران و جمهوری اسلامی و مورد حمایت و تایید رهبر معظم انقلاب است و همه وظیفه داریم از دولت منتخب حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز سه‌شنبه در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان ملایر اظهار کرد: بزرگترین حامی همه دولت‌ها رهبر معظم انقلاب است و ایشان از این دولت هم حمایت می‌کنند و همه باید به قانون حرمت بگذاریم و دولت قانونی کشور را تایید و حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بزرگی این ملت اذعان دارند و در هیچ دوره تاریخی جمهوری اسلامی ایران به این اندازه در اقتدار نبوده است.

فرماندار ویژه ملایر رهبران بزرگ، آرمان‌های بزرگ و دشمنان بزرگ را سه عامل بزرگی ایران دانست و بیان کرد: امروز هیچ پرونده‌ای حداقل در غرب آسیا، بدون نظر جمهوری اسلامی ایران حل شدنی نیست و ملتی که با این شرایط و مختصات پیرامونی طی حیات می‌کند، سرنوشت قطعی آنها پیروزی است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به قله‌ها نزدیکتر هستیم و در این شرایط هر کسی از جمله دولت‌ها نقش خودش را ایفا می‌کند، ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۸ میلیون نفر شخصیت وارسته، فاضل و بزرگی همچون شهید «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» را انتخاب کردند که رهبر فرزانه انقلاب درباره ایشان فرمودند شهید رئیسی شخصیتی است که مانند او را کم داشتیم.

دولت سیزدهم در پرکاری و تلاش، نمونه بود

وی بیان کرد: در حدود یک‌هزار روز دولت سیزدهم در عرصه روابط بین‌الملل همچون گفت و گو، تعامل و با اصرار بر عزت ملی و رعایت خطوط قرمز کشور اصول قطعی حکمرانی، با نقش‌آفرینی شهید امیرعبدالهیان به عنوان یک دیپلمات انقلابی، موفق عمل کرد و در حوزه داخلی نیز دولت در پرکاری و پرتلاش نمونه بود.

معاون استاندار همدان ادامه داد: شهید رئیسی اهل عمل کردن به وعده‌ها بود، چون ذاتش حکایت از مردم‌داری داشت و تمامی اقداماتی که انجام شد، زاییده فکر بزرگ و همت بلند شهید جمهور بود.

اسماعیلی رفع موانع تولید و احیای پنچ هزار واحد تولیدی، به نتیجه رساندن فازهای مختلف پارس جنوبی، افزایش فروش نفت و صدها و هزاران طرح بزرگ و اقدام ویژه را از دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد و افزود: حجم بزرگی از کار و تلاش در کشور در جریان است و یک نمونه بارز آن تخصیص میانگین ۶۱ درصد از اعتبارات این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیثزدهم زودتر از موعد در پرواز تلخ اردیبهشت ماه به پایان کار رسید، گفت: در شرایطی که دست‌اندرکاران کشور هنوز خستگی انتخابات را از تن به در نکرده بودند، انتخابات دیگری را باید برگزار می‌کردیم که در همین راستا انتخابات ریاست جمهوری در دوره چهاردهم در موعد مقرر قانونی و در یک فضای رقابتی با صحت، سلامت و امنیت بالا برگزار شد.

به گفته اسماعیلی؛ در حالی‌که دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه جدی داشتند و جریان نفاق و ضد انقلاب سازماندهی جدی و میدانی کرده بودند، با اشراف اطلاعاتی و اقتدار عملیاتی این دسیسه‌ها و تبلیغات سوء دشمنان خنثی شد و با وجود کمپین بزرگ تحریم انتخابات، طی ۲ مرحله از انتخابات ریاست جمهوری، ۵۵ میلیون رای در صندوق‌ها ریخته شد.

دکتر پزشکیان دارای سابقه روشن و از درون نظام است

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با وجود تمامی فشارها و حجم تخریب‌ها، مردم پای کار آمدند و به زیبایی مردم سالاری دینی را به زیبایی نشان دادند و دکتر «مسعود پزشکیان» به عنوان رئیس جمهور دولت چهاردهم انتخاب شد.

معاون استاندار همدان گفت: دکتر پزشکیان شخصیتی از درون نظام، مردم‌دار و دارای عقبه و سابقه روشن است و سال‌ها و دوره‌های مختلف در مقام تقنینی و نظارتی تلاش کرده و به صراحت پای‌بندی خود را به اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و مردم اعلام کرده است.

اسماعیلی یادآور شد: دکتر پزشکیان ذوب در رهبری و ولایت است و علاقه‌مندی و گرایش جدی وی به مبانی دینی قرآن و نهج البلاغه است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به صراحت اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این حماسه بزرگی که رقم خورد، ملایر به عنوان یکی از حوزه‌های انتخابیه کشور نقش‌آفرینی کرد و تصویر بسیار زیبایی در ملایر به نمایش گذاشته شد که نشان از غیرت، عزت، انگیزه، استعداد و تعهد بالای مردم و اعضای ستاد انتخابات این شهرستان بود که به طور ویژه از تمامی تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان قدردانی کرد.

ملایر در برگزاری چهار دوره انتخابات موفق عمل کرد/پرداختن به حاشیه جز تلف کردن وقت ارزشی ندارد

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مردم ملایر همواره در برگزاری انتخابات سربلند بوده و همه عوامل اجرایی و مردم در این افتخار سهیم هستند، تاکید کرد: تا روزی که هستیم باید به بهترین شکل ممکن، با صداقت و دقت، روحیه کار و تلاش در مجموعه این شهرستان باید چندبرابر شود و نباید خللی در خدمتگزاری به مردم ایجاد شود.

اسماعیلی ضمن تاکید بر اینکه پرداختن به حاشیه‌ها، جز ایجاد حاشیه و تلف کردن فرصت‌ها هیچ ارزشی ندارد، افزود: این خلاف تعهدمان به مردم است.

وی همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد انتخابات ملایر، روسای کمیته‌ها، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر قدردانی کرد و گفت: با امانتداری، راستگویی، تلاش و وفاداری چهار انتخابات مهم را برگزار کردیم و بیش از پنج هزار نفر پای کار انتخابات بودند.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر با جمیعتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha