مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی رییس جمهور منتخب در اصفهان برگزار شد+ فیلم

اصفهان - ایرنا - آیین شکرگزاری و قدردانی از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، منتخب مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری عصر سه شنبه با حضور فعالان ستاد انتخاباتی، اقشار مختلف و علاقه‌مندان در تالار قلب شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در اصفهان شامگاه سه شنبه در آیین شکرگزاری و قدردانی از فعالان ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان اصفهان اظهار کرد: انتخاب رئیس جمهمور منتخب، دکتر مسعود پزشکیان که مرام حسینی دارد و شاگرد مکتب امیرالمومنین علی (ع) و امام حسین(ع) است بار دیگر ثابت کرد، شاگردان این مکتب، محبوب مردم زمان خود می‌شوند.

عباس رضایی ادامه داد: خداوند فرموده است اگر شاکر نعمت الهی باشیم، نعمت‌ها افزایش پیدا می کند و اگر کفران نعمت کنید به کیفر سخت گرفتار خواهید شد و شُکر اسلام مزید ایمان و شکر ایمان مزید احسان و شکر احسان مزید معرفت است.

استاندار سابق اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: برترین و بهترین سرمایه زندگی جمعی در جوامع بشری، سرمایه اجتماعی است و تاریخ بشر گواه است که وجود سرمایه اجتماعی موجب تمدن سازی و توسعه و پیشرفت است وآنچه موجب پیدایش این سرمایه عظیم می شود، امید است.

وی اضافه کرد: اینجانب به عنوان عضو کوچک ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان از فرد، فرد مسوولان ستادهای انتخاباتی که هریک با قلم، با بیان، با همت و وقت گذاری خود و فعالیت بی وقفه و خستگی ناپذیر دریچه امید را برای ملت خسته و رنجور گشودند و باعث شدند نسیمی حیات بخش و روح افزا از این دریچه بر کالبد خُشک جامعه دمیده شود و بار دیگر بستر شکل گیری سرمایه اجتماعی فراهم آید، تشکر می کنم.

وی با اشاره به منش اخلاقی رییس جمهور منتخب گفت: ندای رفاقت، محبت و همبستگی و انسجام ملی و اعتماد و اتحاد ملی با کلمات نورانی نهج البلاغه توسط مسعود پزشکیان در سرزمین متمدن ایران زمین طنین انداز شد و همین مرام و منش بود که باعث شد مردم تصمیم بگیرند، که باید خود را باور کنند و بر پای خود ایستاده و با نگاه به آینده، پیشرفت و توسعه پایدار را با انتخاب خود رقم بزنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: ما با الهام از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله و با تاسی از قرآن و عترت، با رعایت اصول اخلاقی بر مبنای روش رییس جمهور منتخب، رفاقت بعد از رقابت را سرلوحه قرار خواهیم داد و با صبر و گذشت از اقدامات رقیبان در طول انتخابات می گذریم.

مطالباتمان را از دولت مسعود پزشکیان حداکثری نکنیم

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اصفهان هم گفت: اگر خواستار موفقیت دولت دکتر مسعود پزشکیان هستیم، مطالباتمان را حداکثری نکنیم.

مرتضی طهرانی با بیان اینکه به کمک مردم و با حضور اخلاق مدارانه دکتر مسعود پزشکیان توانستیم بر رقیب پیروز شویم، اظهار کرد: اگر خواستار موفقیت رئیس جمهور منتخب هستید که همه ما خواهان آن هستیم، از دوستان اصلاح طلب و کسانی که در ستادها زحمت کشیدند، درخواست می کنم مطالباتمان را حداکثری نکنیم.

وی با بیان اینکه ما در یک رقابت نابرابر توانستیم بر رقیب پیروز شویم، گفت:در جریان تبلیغات انتخاباتی و رای گیری مشاهده کردید که رقیب از چه امکاناتی برخوردار بود، ولی وقتی مردم به صحنه بیایند تمام این‌ها بی اثر خواهد شد و ما با حضور گسترده مردم در این انتخابات پیروز شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما همه بی‌عدالتی‌ها و بد اخلاقی‌ها را می بخشیم، چون می خواهیم در این مملکت زندگی کنیم و این کشور را توسعه دهیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در اصفهان تصریح کرد: تا وحدت ملی شکل نگیرد، هیچ کشوری روی توسعه را نخواهد دید بنابراین ما رقیب را با وجود همه بی‌اخلاقی ها می بخشیم اما فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، در این گردهمایی که با اجرای سخنرانی و پخش نواهای عاشورایی همراه بود از تعدادی از فعالان ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان اصفهان تقدیر به عمل آمد.

مسعود پزشکیان ۱۵ تیرماه با رای اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رییس‌جمهور منتخب مردم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha