۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱:۳۱
کد خبرنگار: 5418
کد خبر: 85534871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید هند و روسیه بر ارائه بدون مانع  کمک بشردوستانه به غزه

تهران-ایرنا- ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، در بیانیه‌ای مشترک که روز سه‌شنبه منتشر شد، نگرانی خود را از وضعیت خاورمیانه و شرایط نوار غزه ابراز کرده و خواستار ارائه بدون مانع کمک بشردوستانه به غزه شدند.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا از "تاس", در این بیانیه مشترک آمده است: رهبران دو کشور خواستار اجرای موثر قطعنامه های سازمان ملل متحد و قطعنامه ۲۷۲۰ شورای امنیت سازمان ملل و ارائه فوری و ایمن و بدون مانع کمک های بشردوستانه به طور مستقیم به جمعیت غیر نظامی فلسطین در سراسر نوار غزه شدند.

دو طرف همچنین خواستار آتش بس پایدار و آزادی فوری و بدون قید و شرط همه گروگان ها شدند.

این بینیه آمده است: «آنها بر حمایت خود از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل و بر تعهد قاطع خود به راه کار دو کشوری بر اساس مبانی پذیرفته شده بین المللی تأکید کردند.»

به گزارش ایرنا، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه روز سه‌شنبه در کاخ بزرگ کرملین با نارندرا مودی نخست وزیر هند که در نخستین سفر خارجی خود پس از پیروزی مجدد در انتخابات پارلمانی این کشور به مسکو سفر کرده است، به صورت رسمی دیدار و مذاکره کرد.

پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی طی این مدت به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha