۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۸:۱۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85534943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴ هزار تن کالا از گمرک گناوه صادر شد

۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۸:۱۴
کد خبر: 85534943
بیش از ۴ هزار تن کالا از گمرک گناوه صادر شد

بوشهر-ایرنا- سرپرست اداره کل گمرک گناوه گفت: چهار هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش یک میلیون و ۳۳۵ هزار دلار طی ۱۱ فقره از گمرک گناوه صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایمان زند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان صادرات سه ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۱۸ درصد و از لحاظ دلاری ۷۱ درصد افزایش نشان می دهد.

وی بیان کرد: شیشه ، آینه ساختمانی و حبوبات از عمده کالاهای صادراتی از گمرک این بندر به کشورهای حوزه خلیج فارس است.

سرپرست گمرک گناوه در مورد ترانزیت کالا از بندر گناوه، گفت: میزان ترانزیت مبدأ خارجی در سه ماهه اول امسال به وزن تقریبی ۱۵ تن بوده که از نظر دلاری ۲۵ هزار و ۲۰۰ دلار ارزش داشته است.

زند ادامه داد: عمده کالاهای ترانزیت شده در مبدأ خارجی شامل گریس پمپ بوده که به مقصد مناطق آزاد ارسال شده و ترانزیت مقصد داخلی در این مدت به وزن ۱۸ تن و ارزش دلاری بیش از ۵۵ هزاردلار گزارش شده است.

وی بیان ‌کرد: دستگاه بسته‌بندی قوطی و شیشه، پمپ، شیر هیدرولیک، فیلتر و پمپ از عمده کالاهای ترانزیت مقصد داخلی در این مدت و از مبدأ بازرگان و پلدشت بوده است.

افزایش ۲۶ درصدی واردات کالا به گمرک گناوه

سرپرست گمرک گناوه گفت: وادر سه ماه اول سال‌جاری، شش هزار و ۳۹۶تن کالا به ارزش ۲۴ میلیون و ۸۵۳ هزار دلار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از نظر وزنی ۲۶ درصد و از نظر دلاری ۱۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

زند ادامه داد: لوازم یدکی، لاستیک کامیون، و باطری قلمی از عمده کالاهای وارداتی بوده است.

وی تصریح‌کرد: درآمد سه ماهه گمرک این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش و نزدیک به یک هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید

فیلم/ اقدام‌های دولت شهید رئیسی در بندر گناوه

بندر گناوه با اجرا طرح توسعه جامع متحول می‌شود

برگزاری موفق مانور اطفاء حریق شناور حادثه دیده در بندر گناوه

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha