افزون بر ۲۵ هزار داوطلب گیلانی نوبت دوم کنکور ثبت‌نام کردند

رشت - ایرنا - نماینده تمام اختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌ها گفت: ۲۵ هزار و ۳۷۸ داوطلب در آزمون سراسری نوبت دوم استان نامنویسی کردند.

دکتر ارسلان دمیرچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۴۱۰ نفر از داوطلبان آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ زن و هشت هزار ۹۶۸ نفر مرد هستند.

وی بیان کرد: سه هزار و ۱۵۰ داوطلب رشته ریاضی و فنی، ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر در رشته تجربی، ۶ هزار و ۹۳۷ نفر در آزمون علوم انسانی، هزار و ۱۸۵ داوطلب در رشته هنر و ۲ هزار و ۴۲۷ نفر در آزمون زبان‌های خارجی با هم رقابت خواهند کرد.

دکتر دمیرچی افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه هفته جاری، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه پیش‌رو برگزار می‌شود.

۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب شامل ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد در آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید:

رقابت نزدیک به ۲۸ هزار داوطلب آزمون سراسری در گیلان آغاز شد

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ به پایگاه اینترنتی سازمان ملی سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون خود را مشاهده و دریافت کنند.

داوطلبانی که اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آنان دارای نقص یا مغایرت است باید به واحدهای رفع‌نقص کارت اعلام شده در اطلاعیه منتشر شده در پایگاه اینترنتی سازمان ملی سنجش مراجعه و موضوع را تا رفع نقص نهایی دنبال کنند.

مطابق ضوابط در این آزمون، تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی به هیچ‌وجه امکان پذیر نیست؛بنابراین داوطلبان درصورت تقاضا برای تغییر گروه آزمایشی یا حوزه امتحانی از مراجعه به واحدهای رفع‌نقص کارت، جداً خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha