۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85535000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای برگزاری مراسم بدون حادثه در محرم

اهواز- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق عزاداران برای برگزاری مراسم عزاداری ایمن و بدون حادثه در ایام محرم ضروری است و از رانندگان درخواست می‌شود در این ایام همکاری لازم را با مردم و پلیس داشته باشند.

سرهنگ سعید حسنوند چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ایام محرم دسته‌های عزاداری به صورت پیاده در خیابان‌ها تردد دارند و اگر رانندگان سرعت و دقت را رعایت نکنند ممکن است باعث بروز حوادث تلخی در این ایام شوند.

وی گفت: رانندگان ایام محرم از مکان‌هایی که دسته‌ها و هیات‌های عزاداری در حال برگزاری مراسم هستند تردد نکنند و یا با فاصله زیاد حرکت کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ نباشیم.

حسنوند افزود: مکان‌هایی همچون مصلای امام (ره)، حسینیه ثارالله، بین الحرمین در بلوار ساحلی غربی، مسجد جواد الائمه، چهارراه زند، حرم علی بن مهزیار اهوازی و برخی خیابان های منطقه کیانپارس اهواز مراسم عزاداری برگزار می‌شود به همین دلیل از رانندگان درخواست داریم به حقوق عزاداران احترام بگذارند و برای برگزاری مراسمی با آرامش و بدون حادثه یاری کنند.

وی با بیان اینکه دسته های عزاداری در این ایام برای برگزاری مراسم نیاز به فضاهای آزاد و ایمن دارند گفت: رانندگان از رها کردن خودروهای خود در اطراف تکیه‌ها ، مساجد و یا در مسیر مراسم‌های عزاداری خودداری کنند.

رییس پلیس راهور اهواز ادامه داد: برای اعمال محدودیت ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا جلسه‌ای برگزاری خواهد شد و اطلاعیه آن اعلام می‌شود.

به گزاش ایرنا، شهرستان اهواز از جمله شهرهای کشور است که در ایام محرم برنامه‌ها و مراسم مختلفی با شور و حضور انبوه مردم در مناطق و خیابان‌های مختلف برگزار می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha