مردم با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر پایبندی خود به نظام و انقلاب را به اثبات رساندند

تهران- ایرنا- نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: ملت ایران با حضور هوشمندانه در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر پایبندی خود به نظام و آرمان‌های امام راحل و انقلاب را به اثبات رساندند.

شهباز حسن پور بیگلری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم همیشه در صحنه و آگاه ایران بار دیگر با حضور هوشمندانه در پای صندوق رای در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایبندی خود به نظام و آرمان‌های امام و انقلاب را به اثبات رساندند

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را در حوزه رسانه‌ای و غیره به کار گرفته بود تا زمینه را برای عدم مشارکت مردم و برگزاری یک انتخابات سرد و ضعیف فراهم کند که تلاش دشمن در این زمینه بار دیگر بی‌نتیجه باقی ماند.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ثابت کردند که راه حل همه مشکلات از طریق مشارکت در پای صندوق‌های رای و انتخاب صحیح و هوشمندانه است.

حسن پور بیگلری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات عنوان کردند که مردم در مرحله دوم کاری را که در مرحله اول نیمه تمام مانده به پایان برسانند و آن را کامل کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم با حضور پررنگ‌تر در مرحله دوم انتخابات نسبت به مرحله اول به فرمایش و دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و رئیس جمهور خود را انتخاب کردند.

وی افزود: مردم با حضور پررنگ در انتخابات به وظیفه ملی و شرعی خود عمل کردند و امروز نوبت دولت آقای پزشکیان است که با حل مشکلات و ایجاد فضایی آرام برای معیشت مردم به وظیفه خود عمل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha