هیأت‌های مذهبی آماده کمک به رئیس جمهور منتخب هستند

بوشهر- رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور گفت: هیأت‌های مذهبی آماده است با تمام ظرفیت های خود در سطح کشور و به منظور تعمیق در تحکیم وحدت و یکپارچگی ملی به رئیس جمهور منتخب کمک کند.

«نوشاد نوشادی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: در آستانه شروع فعالیت دولت چهاردهم هستیم و برای پیشبرد اهداف نظام و کشور هیأت‌های مذهبی آماده کمک به دولت جدید و رئیس جمهور منتخب است.

وی افزود: همدلی و وحدت بین مردم و دولت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که می تواند به رشد و اعتلای کشور و ارائه خدمات بهینه به مردم ختم شود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور تصریح کرد: مردم در نقاط مختلف کشور با حضور گسترده و پرشور در انتخابات حماسه بزرگی را خلق و نشان دادند که به این نظام و انقلاب پایبند هستند.

بیشتر بخوانید

هیات‌های مذهبی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند

ممنوعیت حمایت هیات‌های مذهبی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

هیات‎‌های مذهبی مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور بیان کرد: با وجود تبلیغات دشمنان برای کاهش حضور مردم، اما شاهد یک حماسه دیگر در انتخابات بودیم.

نوشادی با تبریک به رئیس جمهور منتخب ادامه داد: اکنون فصل وفاق و همدلی است و در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و یکپارچگی بین دولت و ملت، از تمام ظرفیت ها برای موفقیت دولت چهاردهم استفاده می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha