روابط عمومی های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ایرنا بازدید کردند

یاسوج - ایرنا - روابط عمومی های مناطق مختلف استان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد امروز (چهارشنبه ) از دفتر ایرنا در یاسوج دیدار کردند و ضمن شرکت در کارگاه خبری از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه ملی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این دیدار، اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای در کشورهای ملی و بین المللی دارد و باید با برنامه‌ریزی مدون، سطح تعامل و همکاری با رسانه‌ های استان را ارتقا دهند زیرا که تقویت ارتباط با اصحاب رسانه از اهداف اصلی دانشگاه علوم پزشکی استان است.

روابط عمومی های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ایرنا بازدید کردند

دیودل افزود: روابط عمومی پیشانی و چشم و چراغ هر مجموعه است و باید همه چیز را ببیند و همه چیز را بنمایاند و این حرفه مهم محصول توسعه تکنولوژی، ارتباطات و گسترش روزافزون جوامع، سازمان‍‌ها و نهادهای عمومی است.

وی تاکید کرد: روابط عمومی هوشمند و به روز ضمن دریافت مطالبات جامعه هدف و مخاطبان خود از یک سو، خدمت و وظایف سازمان خود را به‌درستی به مردم اطلاع‌رسانی می کند و از طرف دگیر با هنر خود می تواند از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی بیشتر بهره ببرد.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: باید نوآوری و خلاقیت ایجاد و تعریف و شیوه سنتی روابط عمومی به شکلی جدید تبدیل شود و نگرش ها تغییر یابد.

دیودل تاکید کرد: امروز، به منظور آشنایی با خبرنگاران و حوزه خبر، این گردهمایی برگزار شد و یکی از برنامه های جانبی این همایش بازدید روابط عمومی ها از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا )بود.

وی عنوان کرد: به دنبال ارتباط هر چه بیشتر، موثرتر و سازنده با خبرگزاری ایرنا در استان هستیم تا بتوانیم بهره کافی از تجربیات و دانش پیشکسوتان حوزه خبر ایرنا ببریم.

  • نقش روابط عمومی ها در اقناع سازی افکار عمومی

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ، خبرگزاری رسمی و اولین نهاد حرفه‌ای گردآوری و انتشار خبر و عکس و تولید محصولات رسانه ای خبری و رسانه مورد وثوق نظام است.

حمید جهان افزود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خبرگزاری در راستای اهداف نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران به بازتعریف رسالت خبری خود پرداخت و برپایه اهدافی چون انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و مخابره واقعیت های ایران و جهان به‌ ویژه کشورهای اسلامی فعالیت خود را ادامه و گسترش داد.

وی عنوان کرد: هم اینک این خبرگزاری در بیش از ده ها دفتر داخلی و حدود ۶۰ دفتر در خارج از کشور دارد و با حضور خبرنگاران حرفه ای به رسالت خود عمل می کند.

رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان، نقشی اساسی در ایجاد اعتماد، همدلی و همسویی افکار عمومی با اهداف و برنامه‌ها ایفا می‌کند.

جهان ابراز کرد: بحران شایعه در خلا عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع رخ می دهد بنابراین روابط عمومی خلاق باید به موقع برای نشر خبر اقدام کند.

وی عنوان کرد: کانون تحول یک سازمان روابط عمومی خوب و حرفه ای می تواند باشد و یکی از کارکرد های اصلی آن ریسک پذیری است.

حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان که مدیریتش بر عهده یک فعال رسانه ای قرار گرفته طی سه سال گذشته در عرصه تولید محتوا در این عرصه و تعامل با رسانه ها عملکرد مطلوبی در زمینه اطلاع رسانی از خود برجا گذاشته طوری که رصد سایت های رسانه های مختلف نشان می دهد که کمتر روزی اتفاق افتاده که از این حوزه در رسانه های استان خبری منتشر نشود.

بر اساس این گزارش روابط عمومی های دانشگاه استان پس از شرکت در هم اندیشی خبری از نزدیک با فرآیند امر اطلاع رسانی در این رسانه از تهیه و تولید گرفته تا نحوه تنظیم و انتشار آشنا شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha