پارک‌ها و تفرجگاه‌های محله پیروزی پاکسازی شد

تهران بزرگ - ایرنا - سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام طرح پاکسازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های محله پیروزی تهران، از دستگیری پنج خرده فروش مواد مخدر، چهار سارق و هفت نفر دارای سابقه مزاحمت خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا صادقی‌پور روز چهارشنبه در این باره افزود: در اجرای برقراری نظم امنیت و آرامش و پاسخ به مطالبات برحق مردم محله پیروزی، مأموران فرماندهی انتظامی در کلانتری ۱۲۸ تهران‌ نو با همکاری مأموران یگان امداد این فرماندهی، طرح پاکسازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها اجرا کردند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت یادآور شد: در این خصوص تعداد پنج خرده فروش مواد مخدر، چهار نفر سارق، پنج نفر از افراد دارای سابقه مزاحمت دستگیر و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ صادقی‌پور در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

تفرجگاه‌ها، بوستانها و پارکهای سطح حوزه استحفاظی سرکلانتری یازدهم (بوستان پیروزی) در طرح امنیت محل محور از لوث وجود اراذل و اوباش، خرده فروشان مواد مخدر، معتادان متجاهر و مزاحمین نوامیس پاکسازی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha