۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85535390
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰۸ امدادگر و گازبان زیر نظر شرکت گاز همدان مشغول به خدمت هستند

همدا- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز همدان از برگزاری آزمون عملی و علمی امدادگران و گازبانان در راستای ارزیابی مستمر و حفظ آمادگی آنان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۰۸ امدادگر و گازبان زیر نظر این شرکت مشغول به خدمت هستند.

مجید الهیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری آزمون جامع برای امدادگران و گازبان‌ها اظهارکرد: این آزمون به صورت عملی و علمی در تمام شهرستان‌های استان همدان برگزار و یا درحال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری آزمون برای امدادگران و گازبان‌ها را حفظ آمادگی و ارزیابی آنان خواند و افزود: این آزمون‌ها در برنامه‌ اتی شرکت و همچنین روند عملکرد امدادگر و گازبان اثربخش خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به وجود ۱۳۴ امدادگر و ۱۷۴ گازبان در سطح استان همدان، گفت: امدادگران و گازبانان‌ها با شرکت در دوره‌های آموزشی، در آزمون عملی و کتبی شرکت و از این طریق ارزیابی می‌شوند.

وی یادآور شد: امدادگران و گازبانان کار رسیدگی به حوادث مرتبط با گاز و تعمیرات اضطراری شبکه را عهده دار هستند.

پاسخگویی به بیش از ۱۹۶ هزار تماس توسط سامانه مرکز پیام ۱۹۴ شرکت گاز همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان همچنین با اشاره به پاسخگویی به بیش از ۱۹۶ هزار تماس تلفنی توسط سامانه مرکز پیام ۱۹۴ در سال گذشته خاطرنشان کرد: این میزان تماس در طی سه ماه نخست سال‌جاری حدود ۱۴ هزار مورد ثبت شده است.

الهیاری با اشاره به اینکه سامانه مرکز پیام ۱۹۴ برای پاسخگویی به تماس‌های مردمی به صورت متمرکز درحال ارائه خدمت به مردم شریف استان همدان است، گفت: در این مرکز متخصصین به صورت شبانه‌روز آماده به کار و مشغول پاسخگویی به تماس‌های مردمی هستند.

وی تصریح کرد: در همه نقاط استان از جمله شهرها و روستاها امدادگران و گازبانان با تجهیزات کامل آماده به کار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: این میزان تماس و پاسخگویی به تماس‌ها در دولت شهید رئیسی تاکنون ۱۹۵ هزار و ۹۱۹ مورد بوده است که امدادگران و گازبانان در محل حوادث حاضر و پاسخگوی نیاز مشترکان بوده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha