رئیس فدراسیون کونگ فو: هیات‌های ورزشی منتظر کمک‌های مالی ناچیز فدراسیون نباشند

سنندج- ایرنا- رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: همه هیات‌های ورزشی، همواره منتظر کمک های مالی فدراسیون ها هستند که با توجه به محدودیت اعتبارات، رویه ای اشتباه است و باید به فکر ایجاد منبع درآمد مستقل برای خود باشند.

به گزارش ایرنا، سیدعباس هاشمی منش روز چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات کونگ فو کردستان در سنندج اظهار کرد: هیات های ورزشی جدا از فدراسیون، دنبال کمک مالی شرکت ها یا واحدهای تولیدی هستند که کار خوبی است اما مبنای فدراسیون این رویه نیست.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان بودجه قابل توجهی برای فدراسیون ها در نظر نمی گیرد و اعتبارات اندکی در این زمینه اختصاص می یابد که کمک اجتماعی است و هیات ها نباید روی این بودجه چندان حساب باز کنند.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی یادآورشد: هیات های ورزشی در استان هایی مثل کردستان که مرزی هستند، فرصت خوبی برای ایجاد ارتباط با کشورهای همسایه و انجام کارهای اقتصادی و کسب درآمد دارند.

هاشمی منش، هیات کونگ فو کردستان را از جمله هیات‌های بسیار خوب و منسجم توصیف کرد و گفت: انتظارم از هیات ها این است که برنامه ریزی دقیقی در بحث بودجه داشته باشند؛ ضمن اینکه در صورت وجود اعتبار، عادلانه این بودجه در اختیار هیات های استانی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: آیین نامه فدراسیون مربوط به گذشته و در حال اصلاح است که امیدواریم به زودی در مجمع وزارت ورزش و جوانان، اصلاحیه آن به تصویب برسد.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، یکی از برنامه های فدراسیون را حداقل ۲ اعزام برون مرزی در سال اعلام و اضافه کرد: مسابقات داخلی هم براساس درخواست استان ها و با هماهنگی مدیران کل ورزش و جوانان برگزار می شود.

هاشمی منش به این هم اشاره کرد که طی ماه های آینده مسابقات آسیایی به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می شود و برنامه ریزی ها در حال انجام است.

رئیس فدراسیون کونگ فو: هیات‌های ورزشی منتظر کمک‌های مالی ناچیز فدراسیون نباشند

لزوم به روز بودن دانش مربیان و داوران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: هیات کونگ فو استان در بخش مردان و بانوان، موفق عمل کرده و این موفقیت نشانه نظم و قانونمندی است.

آمنه غلام ویسی بر لزوم احترام به پیشکسوتان در هیات ها تاکید کرد و افزود: به روز بودن دانش مربیان، داوران و اعضای کادر فنی هیات ها بسیار مهم است، همان چیزی که در هیات کونگ فو استان به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه هیات کونگ فو کردستان در بحث مالی و اقتصادی خوب عمل کرده است، از این هیات خواست تجربیات خود را در اختیار دیگر هیات های ورزشی استان قرار دهد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی کردستان هم اظهار کرد: سال گذشته دوره های بازآموزی مربی گری در تمام درجات در سنندج برگزار شد، ضمن اینکه در مسابقات رده های سنی فدراسیون نیز حضور داشتیم.

باقر محمدی افزود: امسال نیز برای میزبانی مسابقات بین المللی آمادگی داریم که امیدواریم مورد تایید فدراسیون قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha