۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85535467
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: عزاداری یوم العباس شناسنامه فرهنگی اندیمشک است

دزفول - ایرنا - فرماندار اندیمشک میزبانی از زائران اربعین را افتخار این شهرستان دانست و گفت: عزاداری مردم اندیمشک در یوم العباس شناسنامه فرهنگ عزاداری مردم ولایتمدار این شهرستان است.

به گزارش ایرنا،‌ یوسف زمانی اصل روز چهارشنبه در نخستین نشست قرارگاه اربعین حسینی اندیمشک در سالن کوثر فرمانداری این شهرستان، با دعوت همه قشرهای مردم برای برگزاری هرچه باشکوهتر عزاداری یوم العباس در این شهرستان اظهارکرد: این عزاداری روز دوشنبه ۲۵ تیرماه جاری در ساعت ۱۸:۳۰ در محل میدان امام خمینی(ره) برگزار و به صورت مستقیم از شبکه‌های صداوسیما پخش می‌شود.

وی اندیمشک را دروازه ورودی کربلاییان در ایران دانست و افزود: میزبانی از میلیون‌ها زائر اربعین افتخار بزرگی است که نصیب اندیمشک شده است.

فرماندار اندیمشک، تلاش برای ارتقای مستمر خدمت رسانی به زائران اربعین را مورد تاکید قرار دارد و گفت: تمام ظرفیت‌های این شهرستان در خدمت زائران اربعین است و این موجب شده تا یکی از بهترین میزبانی‌ها از زائران اربعین حسینی در اندیمشک ثبت شود.

وی خدمت به امام حسین(ع) و زائران اباعبدالله(ع) را سعادتی بزرگ برای اندیمشک دانست و افزود: باتوجه به گرمای هوا پیش بینی لازم برای خنکی عزاداران با استفاده از مه پاش در اجتماع روز تاسوعا و عاشورا انجام شده است.

زمانی اصل با اشاره به قرار گرفتن اندیمشک در مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای استقبال باشکوه از زائران اربعین در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، مرکز اصلی استقرار مواکب اندیمشک شهدای گمنام است و در کنار موکب‌های مرکزی شهدای گمنام در ورودی شهرستان از عوارضی پل زال تا خروجی اندیمشک در شهرک شهیدمدنی موکب‌های متعددی برای ارایه خدمت به زائران اربعین ایجاد می‌شود.

اندیمشک در مسیر اصلی سه مرز اربعین حسینی قرار دارد و این موقعیت خاص جغرافیایی موجب شده تا این شهرستان ظرفیت‌های کم نظیری برای خدمت به زائران اربعین داشته باشد.

این شهرستان سالانه در ایام اربعین از بیش از ۲ میلیون زائر میزبانی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha