۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰
کد خبر: 85535494
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار انشعاب غیر مجاز آب در شیراز تعیین تکلیف شد

شیراز-ایرنا-رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آب و فاضلاب شیراز گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون در شهر شیراز دو هزار و ۶۰۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز شناسایی شد و از این میزان دو هزار و ۳۱ فقره آن به مجاز تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن بهروزی چهارشنبه به خبرنگاران گفت: پس از محرز شدن تخلف صورت گرفته، گروه جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز شرکت آبفا در محل حاضر می‌شوند و نسبت به جمع‌آوری انشعابات غیرقانونی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیرعامل آبفا شیراز ادامه داد: انشعاب‌های غیرمجاز افزون بر اینکه موجب هدر رفتن حجم زیادی از آب شرب می شوند، دلیل بروز مشکلات جدی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان هستند.

چندی پیش هم مدیرعامل شرکت آبفا فارس اعلام کرد که از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون چهار هزار و ۲۴۲ فقره استفاده غیر مجاز، اعم از شیر برداشت‌ها و انشعابات غیرقانونی آب و فاضلاب، اعمال قانون شده که این تعداد رشد ۱۹۰ درصدی نسبت به مدت مشابه درسال ۱۴۰۲را نشان می‌دهد.

طبق اعلام روابط عمومی آب و فاضلاب شیراز، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۶ درصد جمعیت روستایی کلان‌شهر شیراز تحت پوشش تأسیسات آب قرار دارند و جمعیت تحت پوشش تأسیسات فاضلاب در کلانشهر شیراز نیز ۸۵.۹ درصد است که نسبت به ۲سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha