نیروی پدافند هوایی برآسمان منطقه اشراف کامل دارد

ایلام - ایرنا-معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ذکراینکه این نیرو با استفاده از تجهیزات متنوع ساخت داخل بر آسمان منطقه اشراف کامل دارد تصریح کرد: توان تلاشگران نیروی پدافندهوایی دشمنان و متجاوزان را دچار تردید و ابهام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب شامگاه چهارشنبه در آیین یادواره شهدای گروه پدافند هوایی آبدانان اظهار کرد: نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان خادمان مخلص مردم و تحت امر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و با تکیه بر تجارب و داشته های دوران هشت ساله دفاع مقدس باتمام توان و نهایت آمادگی دفاعی، شبانه روز حرکت دشمنان را زیر نظر داشته و از آسمان جمهوری اسلامی پاسداری می‌کند.

وی از آمادگی ۱۰۰ درصدی سه هزار و ۸۰۰ سامانه پدافند هوایی درسطح کشور خبر داد و اضافه کرد: نیروی پدافند هوایی در زمینه تولید، تقویت ، ارتقاء و بکارگیری سامانه های موشکی و پهپادی با برد بلند و متوسط و مجهز به نرم افزارهای پیشرفته از همه رقیبان پیشی گرفته و در جایگاه برتر نظامی منطقه قرار دارد.

وی توسعه، تقویت و فنآوری را مهم ترین اولویت نیروی پدافند هوایی عنوان کرد و افزود: براساس آموزه های الهی مقام معظم رهبری و تلاش و اقدامات جهادی کارشناسان این نیرو، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های پیشگیری، خودکفایی و تولید تجهیزات نظامی و امنیتی همچنین تربیت نیروهای متخصص و متعهد عملیاتی سیرصعودی داشته و در منطقه دارای دست برتر است.

امیر یوسفی خوش قلب با تکریم ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حریم هوایی و کرانه های آسمان جمهوری اسلامی ایران برای دوستان و همراهان و همسایگان دارای امنیت و آرامش کامل و برای دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران ناامن و بسیار خطرناک و پشیمان کننده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هواییشهدا را میراث داران و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: شهدای گرانقدر در اوج شور و شهامت و نهایت گمنامی و تاسی عملی از امام راحل از شرف و منزلت، ایمان و تمامیت کشور خویش پاسداری کردند.

وی با تبیین نقش ارزنده شهدا درحراست از مرزهای جغرافیایی و ارزشی جامعه و رسوایی منافقان و معاندان یادآور شد: خانواده های معظم شهدا و جانبازان زیباترین ثمره وجود خود را برای حفظ عزت و امنیت کشور تقدیم خدای سبحان کردند و با صبوری و برد باری عمر وزندگی خود را نیز در رنج و فراق عزیزانشان سپری ودرد درونی و فشار روحی انان با هیچ چیزی در دنیا قابل مقایسه نیست.

امیر یوسفی خوش قلب وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی را غنیمتی ماندگار و نعمتی الهی توصیف کرد و گفت: هدایت‌های داهیانه این عزیز خدا در کنار حمایت‌های مردمی و توان رزمی نیروهای مسلح ، جمهوری اسلامی ایران را در عرصه عالم به یک نقطه نورانی سرشار از امنیت و اقتدار تبدیل کرده است.

به گزارش ایرنا، گروه پدافند هوایی شهید ملکی آبدانان در دوران دفاع مقدس ۲۰ شهید گلگون کفن به انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha