۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۷:۵۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85536014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان ورزش کارگری و فعالان رسانه های ورزشی کردستان تجلیل شدند

سنندج- ایرنا- قهرمانان رشته های مختلف ورزش کارگری، فعالان رسانه‌ای و انجمن‌های ورزشی کردستان طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان روز پنجشنبه در این مراسم با بیان اینکه ورزش کارگری موجب تحرک، نشاط و شادابی در میان جامعه کارگران و خانواده های آنان است، اظهار کرد: وزارت کار توجه جدی به سلامت جسمی و روحی کارگران دارد.

نسرین ویسانی نقش ورزش را در ایجاد نشاط و شادابی در جامعه بسیار مهم دانست و افزود: کارگران ورزشکار روحیه، انگیزه و شادابی را به خانواده های خود و به جامعه انتقال خواهند داد و این خود بسترساز جلوگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی است.

وی بر تعامل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش وجوانان با کارفرمایان و واحد های کارگری در راستای بسترسازی و ایجاد انگیزه برای توسعه ورزش کارگری تاکید و اضافه کرد: کارگر سالم و تندرست بهره وری و بازدید تولید را افزایش خواهد داد و خانواده سالم تری نیز خواهد داشت.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با قدردانی از ورزشکاران، مدال آوران و مربیان ورزش کارگری، گفت با تعامل سازنده با کارخانجات و واحد های تولیدی و صنعتی استان و هماهنگی با سایر ادارات و سازمان های مرتبط، زمینه‌های برگزاری مسابقات مختلف قهرمانی کارگران کشور را در استان فراهم خواهیم کرد.

رئیس هیات ورزش کارگری کردستان هم با بیان اینکه طبق ماده ۱۵۴ قانون کار، تمام کارفرمایان مکلفند با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان شرایطی را فراهم کنند، اظهار کرد: ورزش کارگری نیازمند حمایت و پشتیبانی کارخانجات و واحد های تولیدی و صنعتی است.

فاتح بدری به چهار مجموعه ورزش کارگری در شهرستان های سنندج، قروه، بیجار و مریوان اشاره کرد و با بیان اینکه کردستان ظرفیت میزبانی مسابقات کشوری ورزش کارگری را دارد، افزود: با همکاری فدراسیون ورزش کارگری و اداره کل ورزش و جوانان استان و حمایت کارخانجات و واحد های تولیدی، در سالجاری مسابقات کشوری دو صحرانوردی در مریوان و مسابقات قهرمانی داژبال کارگران در بخش آقایان و بانوان در کردستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲۵ نشان طلا، ۱۲ نشان نقره و هشت نشان برنز در پنج رشته ورزشی حاصل تلاش ورزشکاران کارگر در مسابقات قهرمانی کارگران کشور در سال گذشته است.

رئیس هیات ورزش کارگری کردستان اضافه کرد: در سه ماهه اول سالجاری نیز ورزشکاران کارگر کردستانی توانسته اند در مسابقات قهرمانی کشور سه نشان طلا، ۹ نشان نقره و چهار نشان برنز را برای استان به ارمغان آوردند.

بدری با بیان اینکه ۲۳ انجمن و هشت کمیته ورزش کارگری فعال در استان وجود دارد، بر تعامل و همکاری با هیات های تخصصی ورزشی تاکید کرد و خواستار حمایت های همه جانبه کارفرمایان و مدیران کارخانجات و واحد های تولیدی و صنعتی استان از ورزش کارگری و قهرمانان ورزشکار کردستانی شد.

در پایان این مراسم از قهرمانان رشته های مختلف ورزش کارگری و فعالان رسانه های ورزشی استان با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha