ماندگاری شدت گرما؛ تغییر ساعت کار ادارات فارس در روز شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳

شیراز- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، تمام دستگاه‌های اجرایی استان علاوه بر اینکه امروز پنجشنبه ۲۱ تیرماه تعطیل هستند، فعالیت آنها در روز شنبه ۲۳ تیرماه نیز از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محسن نعمتی افزود: تغییر ساعت کار تمام ادارات و دستگاه های اجرایی فارس با استناد به دومین مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان اعمال می شود.

او ادامه داد: دادگستری‌های سراسر استان نیز تا پایان فصل اوج مصرف (شهریور ماه) فعالیت‌های خود را در روزهای پنجشنبه به شکل دورکاری انجام خواهند داد.

وی اظهار کرد: مراکز تجاری پرمصرف نیز با همکاری شرکت‌ برق و اتاق اصناف، زمینه کاهش مصرف برق را با هر روش ممکن از جمله تعطیلی این مراکز از ساعت ۱۱ تا ۱۷ فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای ، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تامین کالاهای ضروری نیز هم امروز (پنجشنبه) و هم شنبه ۲۳ تیرماه فعال بوده و به روال قبل ارائه خدمت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha