کیانی: در راه المپیک به حمایت همه مسئولان نیاز داریم

تهران - ایرنا - بانوی المپیکی تکواندو ایران گفت: برای حضور پر قدرت در بازی‌های المپیک به حمایت همه مسئولان نیاز داریم چرا که جایی نیست که بخواهیم با شرایط معمولی به مصاف حریفان برویم.

به گزارش ایرنا، مراسم دیدار المپین‌های کشورمان به همراه خانواده‌یشان با وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

ناهید کیانی ملی‌پوش تکواندو کشورمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم و این نشست‌ها می‌تواند یک انگیزه ای برای ورزشکاران باشد و مخصوصا اینکه با خانواده خودمان به عنوان مهمترین سرمایه در این مراسم هستیم.

وی در خصوص آمادگی نیز گفت: هر روز تمرینات زیادی را برای کسب آمادگی انجام می‌دهیم که در المپیک بتوانم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشم. الان در فاز قدرت هستیم و هر قدر که می‌گذرد به فاز سرعت و آمادگی صد درصد نزدیک‌تر می‌شویم.

کیانی در خصوص این مراسم نیز گفت: حس خیلی خوبی دارد که با مادرم در چنین مراسمی شرکت کردم. وزیر ورزش همیشه به ما لطف داشتند و به منزل ما هم تشریف آوردند و صمیمانه برخورد کردند و این حس خوبی است.

بانوی المپیکی در خصوص مشکلات پیش رو نیز گفت: در این مسیر به حمایت کامل مسئولان نیاز داریم، چون المپیک جایی نیست که بخواهم با شرایط معمولی حضور یابم و امیدوارم شرایط بهتر شود.

مادر این ورزشکار المپیکی نیز گفت: از خدا سپاسگزارم که چنین دختری دارم و از مسولان که کمک کردن ورزشکاران ما با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم که همه نمایندگان المپیکی کشورمان در پاریس مدال بگیرند و با دست پر به کشور برگردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha