جوان‌ترین ورزشکار المپیک: می‌توانم با طلا از پاریس برگردم

تهران - ایرنا - ملی‌پوش تیراندازی ایران در ماده تراپ در بازی‌های المپیک گفت: این توانایی را در خودم می‌بینم که بتوانم در پاریس مدال طلا بگیرم.

به گزارش ایرنا، مراسم دیدار المپین‌های کشورمان به همراه خانواده‌یشان با وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

محمد بیرانوند ملی‌پوش تیراندازی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این توانایی را در خودم می‌بینم که بتوانم در پاریس طلا بگیرم اما امکان دارد آنجا شرایط مساعد نباشد اما با همین آمادگی که الان دارم می‌توانم به مدال برسم.

وی تصریح کرد: از مردم عزیز کشورم می‌خواهم که ورزشکاران را دعا کنند تا با دست پر از پاریس بازگردند.

پدر محمد بیرانوند نیز گفت: ما لر هستیم و تیراندازی در ژن ما لرها هست و همه اجداد محمد تیرانداز بودند. از وزیر ورزش و جوانان هم تشکر می‌کنم که از پدر و مادرها و خانواده‌ها برای حضور در این مراسم دعوت کرد چرا که پدر و مادرها اولین حامی ورزشکاران هستند.

وی از پیش‌بینی خود برای کسب مدال فرزندش گفت: المپیک یک میدان بزرگ برای قدرت‌نمایی است و رقابتی است که بین برترین ورزشکاران جهان برگزار می‌شود. پسرم نیز با شایستگی توانست سهمیه المپیک بگیرد و او می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و از او بر می‌آید چرا که خیلی آماده است و امیدوارم با دعای مردم به مدال دست یابد.

بیرانوند گفت: خودم چون ورزشکار بودم همیشه آرزوی مدال المپیک داشتم و این آرزو اکنون توسط پسرم محقق خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha