۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85536218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه اندازی دومین کتابخانه تخصصی کودکان زنجان در مرحله پیمان سپاری است 

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: ساخت و راه اندازی دومین کتابخانه تخصصی کودکان (هد هد سفید) در شهر زنجان در مرحله پیمان سپاری قرار دارد. 

محمد رضاخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجموعه قرار است در کتابخانه اللهیه شهر زنجان راه اندازی شود.

وی یادآور شد: این کتابخانه های تخصصی کودک و نوجوان تحت عنوان «هدهد سفید» تاسیس می شود که برندی برای این نوع کتابخانه ها در کشور است.

رضاخانی ادامه داد: کتاب، نشریات کودک، سن ویژه نمایش، سالن مطالعه، سالن انتظار والدین، بخش ویژه خردسالان، امانت کتاب و بخش اسباب بازی، بخش‌های مختلف کتابخانه تخصصی کودکان را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی کتابخانه‌های استان دارای بخش کودک است، افزود: هم اکنون ۱۰۴ باب کتابخانه عمومی در استان زنجان فعال است که ۳۶ باب از این کتابخانه ها در روستاها واقع شده و همه اینها دارای بخش ویژه کودک هستند.

رضا خانی اظهار داشت: یکی از وجوه تمایز کتابخانه کودکان هدهد سفید با سایر بخش های کودک در این است که این کتابخانه به صورت مستقل از سایر بخش ها اداره می شود.

نخستین کتابخانه تخصصی «هدهد سفید» زنجان دی ماه سال گذشته در دومین سفر استانی رییس جمهور با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه عمومی گلشهر به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha