۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85536292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تلاش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای برکناری وزیر جنگ

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تلاش نخست‌وزیر این رژیم برای برکناری وزیر جنگ در بحبوحه جنگ علیه نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، بنیامین نتانیاهو در تلاش برای برکناری یوآو گالانت، نشستی را برای بررسی این موضوع با نزدیکانش برگزار کرد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نتانیاهو این موضوع و اعطای منصب وزارت جنگ به گیدون سعر عضو جدا شده حزب لیکود را بررسی کرد.

نتانیاهو پیشتر نیز از گالانت در خصوص قانون خدمت نظامی اجباری حریدی‌ها انتقاد کرده و مواضع او را مسخره و سیاسی خوانده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پییشتر گزارش دادند که گالانت به لایحه کاهش سن معافیت از خدمت نظامی اجباری برای حریدی ها از ۲۶ به ۲۱ سال رای منفی خواهد داد.

در همین ارتباط موشیه سعاده عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی نیز خواستار برکناری گالانت از منصب خود و تعیین گیدون سعر رئیس حزب «امید نو» به جای او شد.

وزیر ارتباط رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به شکست گالانت در مدیریت جنگ، خواستار برکناری او شد.

با گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha