پاکدامن: خانواده در زمان باخت کنار ورزشکار می‌ماند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران با اشاره به نقش خانواده در موفقیت ورزشکار گفت: در زمان پیروزی همه کنار ما هستند اما زمان باخت خانواده کنار ورزشکار می‌ماند.

به گزارش ایرنا، مراسم دیدار المپین‌های کشورمان به همراه خانواده‌یشان با وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در هتل المپیک برگزار شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور داشتند.

علی پاکدامن در حاشیه این مراسم اظهار کرد: مراسم بسیار خوب و بی‌سابقه‌ای در ورزش ایران بود و باعث افتخار است که امروز در این جمع حضور دارم. این مراسم با حضور المپین‌ها و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود که در نوع خود قابل ستایش است.

عضو تیم ملی شمشیربازی ایران این را هم گفت: تقدیر از خانواده ورزشکاران بسیار مهم است زیرا زمانی که ما پیروز می‌شویم همه در کنار ورزشکار هستند اما در زمان باخت این خانواده است که کنار ورزشکاران می‌ماند. فقط با دعای آنهاست که می‌توانیم ادامه دهیم.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران افزود: امیدواریم نمایندگان خوبی برای ورزش ایران در المپیک پاریس باشیم و کاروان خادم الرضا بهترین نتیجه را در المپیک رقم بزند و از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که برای اولین بار چنین فرصتی پیش آورد تا کنار خانواده‌هایمان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha