نمایندگان اصفهان بر همراهی با دولت جدید برای حل مشکلات مردم تاکید کردند

اصفهان-ایرنا- مجمع نمایندگان استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای بر همراهی خود با رییس جمهور منتخب و دولت چهاردهم برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، در بیانیه مجمع نمایندگان استان اصفهان که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: حضور هوشمندانه ملت ایران در پای صندوق‌های رای و مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، مُهر تایید بر دلبستگی مردم به نظام ولایی، دغدغه‌مندی ملت برای حل مشکلات و ارتقاء و توسعه ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها بود.

این بیانیه حاکیست: این پیروزی بزرگ را به ملت شریف ایران که با وجود بوق‌های تبلیغاتی غرب، استکبار و مزدوران خارج نشین و برخلاف خواست آنها پای صندوق‌ها حاضر شدند و مشارکت خوبی را رقم زدند تبریک می‌گوئیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: به منتخب مردم و همکار ارجمندمان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر پزشکیان نیز تبریک می گوییم که توانست آرای اکثریت مردم را جلب کند و امیدواریم این اعتماد با پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم هر روز افزایش یابد.

مجمع نمایندگان اصفهان در بیانیه خود با اعلام آمادگی برای هرگونه اقدام قانونی در راستای پیشبرد برنامه‌ها و تدابیر دولت چهاردهم و گره‌گشایی از مشکلات و توسعه مادی و معنوی ایران تاکید کرده است: در این مسیر؛ همراهی با دولت برای خدمت به مردم بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب را بر خود فرض لازم می‌دانیم و موفقیت رییس جمهور منتخب را در بهبود مشکلات معیشتی، اشتغال، مسکن و مسائل فرهنگی از درگاه خدای متعال خواستاریم.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رای اصفهان برگزار و میزان مشارکت مردم استان ۴۸.۸۳ درصد اعلام شد که نسبت به مرحله اول نزدیک هشت درصد افزایش یافت.

در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که ۱۵ تیر برگزار شد، مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای بعنوان چهاردهمین منتخب جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha