بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

تهران- ایرنا - بیست و یکمین روز تیر ماه در حالی به ساعات پایانی خود رسید که اخبار منتشره در ایرنا حول محور فوتبال، کشتی و تجلیل از المپین‌های اعزامی به پاریس در جریان بود.

به گزارش ایرنا، مهمترین اتفاق ورزشی روز بیست‌ویکم تیرماه تجلیل از المپین‌های ورزشی و خانواده آنان در هتل المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان بود. در این مراسم وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران نه تنها برای خود بلکه برای سربلندی کشورشان می‌جنگند و بنابراین نمایندگان ایران در پاریس باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرند و قلب میلیون‌ها ایرانی را با موفقیت خود شاد کنند. متن کامل سخنان وزیر در لینک قابل دسترسی است.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

یکی از مهمترین اخبار مراسم تجلیل از قهرمانان و خانواده های آنان توافق کمیته ملی المپیک و آستان قدس رضوی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی بود. مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک با اعلام این خبر گفت: قرار است که پنج مرکز مانند آکادمی کمیته ملی المپیک در نقاط مختلف کشور ایجاد شود و امروز تفاهمنامه ساخت نخستین مرکز آن با آستان قدس رضوی امضا شد.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

در مراسم تجلیل از المپین‌های ورزشی ایران، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به تحلیل رقیبان گوش شکسته ایران در پاریس پرداختند. رنگرز در حاشیه این مراسم گفت: غیبت رضا کایالپ تاثیر زیادی بر روی عملکرد امین میرزازاده ندارد زیرا حریف اصلی وی میخائین لوپز کوبایی است.

همچنین محسن کاوه در خصوص شرایط یزدانی نیز عنوان کرد: حسن شرایط بسیار مطلوبی دارد و امید مدال ما در پاریس است. البته در المپیک کار راحت نیست. درست است دیوید تیلور حریف اصلی یزدانی غایب است اما باید به مصاف آرون بروکس جوان آمریکایی برود.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

طفره رفتن ۲ وزنه‌بردار المپیکی از نتایج پولادمران در آوردگاه پاریس از دیگر اخبار منتشره در خبرگزاری ایرنا بود. علی داودی در خبری که متن آن در لینک قابل دسترسی است اعلام کرد: قول مدال که نمی‌دهیم اما همه تلاش خود را می‌کنیم. همچنین میرمصطفی جوادی دارنده نشان طلای قهرمانی جهان خود را در زمره شانس‌های مدال قلمداد کرد اما قول مدال نداد. متن صحبت‌های جوادی با خبرنگاران در این لینک قابل دسترسی است.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

«همراه با تاریخ المپیک و معرفی ۱۰ چهره‌ خاص ادوار بازی‌ها» عنوان گزارشی بود که نگارنده در آن به بررسی مهمترین و پرافتخارترین ورزشکاران حاضر در ادوار المپیک پرداخته است. برای دسترسی به متن، این لینک را باز کنید.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کوپا آمریا با برتری کلمبیا برابر اروگوئه پیگیری شد. این دیدار بامداد امروز (پنجشنبه) بین تیم‌های ملی فوتبال کلمبیا و اروگوئه برگزار شد که در نهایت شاگردان «نستور لورنزو» با یک گل از سد رقیب خود عبور کردند. متن کامل این خبر در لینک قابل دسترسی است.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

محمد بیرانوند ملی‌پوش تیراندازی در جمع خبرنگاران گفت: این توانایی را در خودم می‌بینم که بتوانم در پاریس طلا بگیرم اما امکان دارد آنجا شرایط مساعد نباشد اما با همین آمادگی که الان دارم می‌توانم به مدال برسم. متن کامل مصاحبه جوانترین المپین این دوره کاروان ایران در لینک قابل مشاهده است.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

مهدی تارتار بعد از یک فصل موفق در ملوان انزلی، هدایت تیم فوتبال گل گهر سیرجان را بر عهده گرفت. براساس اعلام باشگاه گل‌گهر تارتار، سرمربی فصل گذشته تیم ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی دو ساله، رسما هدایت تیم فوتبال گل‌گهر را در فصل جدید لیگ‌برتر به عهده گرفت.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

«چرخش عجیب، از تهران به اصفهان؛ لیموچی در یک‌قدمی سپاهان» عنوان گزارشی است که به تحولات نقل و انتقالات فوتبال ایران پرداخته و از مهدی لیموچی به عنوان یکی از گزینه‌های سپاهان یاد کرده است. جزئیات این گزارش در لینک قابل دسترسی و مشاهده است.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: اینکه نماینده ایران پس از ۶۰ سال موفق به حضور در بازی‌های المپیک شده ارزش بسیاری دارد و این حضور برای ما به اندازه یک مدال طلا ارزشمند است. متن کامل مصاحبه زهرا اینچه‌درگاهی با خبرنگار ایرنا در لینک زیر قابل دسترسی و استفاده است.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

اتحادیه جهانی کشتی بار دیگر با نام حسن یزدانی برای مخاطبان خود سوژه تهیه کرد. این اتحادیه با انتشار فیلمی از شیرشاه ایرانی از تمرین وی با یک نوجوان کشتی دوست در شهر جویبار پرداخت. متن کامل این خبر در این لینک قابل دسترسی است.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

اتحادیه فوتبال اروپا رسما اعلام کرد که داور فرانسوی قضاوت دیدار پایانی یورو ۲۰۲۴ را بر عهده دارد. براساس اعلام یوفا «فرانسوا لوتکسیه» ۳۵ ساله دیدار حساس یکشنبه‌شب را سوت خواهد زد. متن کامل خبر و قضاوت‌های تاثیرگذار لوتکسیه در لینک قابل مشاهده است.

بیرانوند وعده داد، یزدانی سوژه شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha