۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85536898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانه ظرفیت خوبی برای میزبانی رویدادهای ورزشی ملی دارد

سنندج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: شهر بانه اگر چه از لحاظ امکانات ورزشی کم برخوردارست اما ظرفیت خوبی برای میزبانی رویدادهای ملی دارد.

به گزارش ایرنا، آمنه غلام‌ویسی روز جمعه در نشست صمیمی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان بانه اظهار کرد: سالن ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه یکی از سالن های مجهزی بود که پس از ۱۳ سال انتظار ورزشکاران، با تخصیص اعتبارات جهشی در دولت سیزدهم در سفر رییس جمهور شهید به کردستان به عنوان یادگار شهید آیت الله رییسی به جوانان اهدا شد.

وی با بیان اینکه داشتن نیروی دلسوز و کاری از جمله خصوصیات این شهرستان است، افزود: خوشبختانه ورزش استان و شهرستان ها رو به رشد است و توسعه زیرساخت‌های ورزشی نویدبخش روزهای خوش برای ورزشکاران است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال به استان و شهرستان بانه و مناطق کم برخوردار جای تشکر دارد و امیدوارم برگزاری مجمع سالیانه والیبال زمینه توسعه ورزش را در این مناطق فراهم کند.

غلام ویسی ادامه داد: در چند سال اخیر توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان بانه افزایش یافته و چند پروژه مهم برای این شهر مرزی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات دولتی به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار از راهکارهای اصلی دولت سیزدهم برای رفع موانع این مناطق است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha