امام جمعه تبریز: همه آماده خدمت به رییس جمهور منتخب هستیم

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه همه آماده خدمت به رییس جمهور منتخب هستیم، از دکتر پزشکیان خواست تا از همه افرادی که آماده خدمت به کشور هستند استفاده کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: رییس جمهور منتخب رییس جمهور همه ملت ایران است و بحث قومیت و مذهب نداریم و همه اقوام و مذاهب پس از انقلاب به طور مسالمت آمیز در کنار هم هستند.

وی افزود: رییس جمهور همچنین باید در راستای منویات رهبری، راه شهید رییسی را ادامه دهد و همه ما برای سرافرازی ایران و ملت انقلابی در کنار رییس جمهوریم.

حجت الاسلام مطهری اصل به مشارکت ۵۰ درصدی مردم و ۵۰ میلیون رای در ۲ مرحله اشاره کرد و گفت: پیروز این انتخابات امت حزب الله هستند و پشیمانی و شکست از آن منافقین و کسانی است که چشم دیدن موفقیت های نظام را ندارند.

وی بیان کرد: ملت ایران هر وقت احساس کنند که حضورشان موجب رونق انقلاب می شود حاضر شده اند و در این انتخابات نیز با حضورشان حماسه آفریدند.

حجت الاسلام مطهری اصل گفت: رهبر معظم انقلاب نیز با آرامشی که به جامعه دادند و توصیه های که کردند زمینه حضور باشکوه در انتخابات را فراهم کردند.

وی از مردم و مسوولان خواست تا از اقدامات هزینه بر و زدن بنرهای تبریک به مناسبت انتصاب وی به عنوان امام جمعه تبریز خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین از مردم خواست تا با دعای خود، وی را در این مسوولیت سنگین و رساندن به مقصد یاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha