۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 5334
کد خبر: 85536947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آقای پستچی به سینما می‌رود

۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85536947
آقای پستچی به سینما می‌رود

تهران- ایرنا- رضا آل احمدی کارگردان «آقای پستچی» از اکران این فیلم سینمایی در گروه هنر و تجربه خبر داد و گفت: این فیلم پس از اتمام مرحله آهنگسازی به روی پرده می‌رود.

رضا آل‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا گفت: فیلم آقای پستچی قرار بود در ابتدا در سال ۱۴۰۱ تله‌فیلم شود که در اسفند همان سال وارد پیش تولید و از ابتدای سال ۱۴۰۲ فیلمبرداری کار در نظرآباد آغاز شد. نظرآباد شهری تاریخی با قدمت هشت هزار ساله است.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم درباره یک پستچی است که وقتی فرزندش به دنیا می‌آید برای بردن بسته‌ای به روستایی، در راه گرفتار می‌شود و از آنجایی که بچه‌اش تشنج کرده بود، فلج می‌شود. ۱۰ سال از این داستان می‌گذرد و دچار یک سری چالش‌ها می‌شود. تا آنجا که برای امامزاده‌ای یک بسته پستی می‌برد و شب مجبور به خوابیدن در این مکان می‌شود و... در نهایت یک خیری پیدا می‌شود که هزینه عمل فرزندش را متقبل می‌شود.

آل‌احمد که نویسندگی و کارگردانی کار را با تهیه‌کنندگی مشترک حسین سیدیان و جواد جلالی بر عهده دارد، افزود: در این کار، از بازیگران غیرچهره و تلویزیونی بیشتر استفاده کردم؛ مجید شهریاری، سعید رضایی در نقش اصلی، بیتا خردمند، حشمت آرمیده و فرحناز منافی ظاهر بازیگران این کار هستند و از بین بازیگران تئاتر و تلویزیونی بیشترین استفاده را کردم.

این کارگردان درباره این کار که دومین فیلم او بعد از خانه ابدی است، گفت: قصه آقای پستچی از آنجایی ایده می‌گیرد که یک فردی از خدا دور می‌شود و با الهام، در مسیر الهی قرار می‌گیرد. فیلمنامه از یک قصه که زائیده ذهن خودم بود گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال مذاکره برای اکران اثر در گروه هنر و تجربه است، خاطرنشان کرد: می‌توانستم در حاشیه تهران این فیلم را بسازم اما تاریخی بودن نظرآباد، قصه را برای من جذاب‌تر کرد. بیشتر دوست دارم روی غیرچهره‌ها کار کنم. چه زمانی که دستیار کارگردان بودم و چه در کارگردانی با افراد غیرچهره راحت‌تر بودم اما از بعد هنری «آرت» بودن، این که عاشق عباس کیارستمی هستم و استادم فریدون نجفی است، سعی کردم در ساخت این فیلم هم این موارد را رعایت کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha