فیلم| بانویی که پس از ۱۵ سال نذر حضرت علی اصغر صاحب فرزند شد

شهرری- ایرنا- مادری در شهر قیامدشت شهرستان ری که پس از ۱۵ سال بی فرزندی و با نذر به درگاه اهل بیت بویژه حضرت علی اصغر فرزند ۶ ماهه سیدالشهدا صاحب فرزند شد.

به گزارش ایرنا ، همایش شیرخوارگان حسینی در ششمین روز از ماه محرم الحرام به یاد و نام طفل ۶ماهه سید الشهدا حسین بن علی (ع) در شهر قیامدشت ری برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه شهر قیامدشت ری روز جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی، مصلای امام خمینی(ره) درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهارداشت: همانگونه که می دانید نخستین جمعه ماه محرم الحرام، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی به یاد شش ماهه امام حسین (ع) برگزار می شود.

فیلم| بانویی که پس از ۱۵ سال نذر حضرت علی اصغر صاحب فرزند شد

وی در ادامه افزود: این برنامه بمناسبت شهادت حضرت علی اصغر(ع) به یک برنامه بین المللی تبدیل شده است. مادرانی که کودکان شیرخوار دارند به یاد حضرت ربابه و علی اصغر(ع) در این مراسم شرکت می کنند تا بتوانند زندگی فرزندان شان را با حضرت ابوالفضل(ع) گره بزنند و فرزندانی چون حضرت علی اصغر(ع) تربیت کنند.

فیلم| بانویی که پس از ۱۵ سال نذر حضرت علی اصغر صاحب فرزند شد

امام جمعه قیامدشت در ادامه بیان داشت: می بینیم که در برخی مجالس شرکت کننده با این شور و حرارت نیست اما در این مراسم مردم با هرنوع نگاهی شرکت می کنند تا عهد ببندند فرزندان شان در مسیر اباعبدالله حرکت کنند. در پایان از برگزار کنندگان این مراسم حسینی در بخش خاوران و شهر قیامدشت تقدیر و تشکر می کنیم.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha