رییس جمهور منتخب از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه کشور بهره مند شود

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با تاکید بر ضرورت تقویت همدلی برای توسعه کشور گفت: رییس جمهور منتخب از تمامی ظرفیت‌ها و جریانات سیاسی برای توسعه کشور استفاده کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه رییس جمهور منتخب تاکنون موضع گیری‌های خوبی در ایجاد همدلی و اتحاد بین جریانات سیاسی مختلف داشته است، اظهار کرد: امیدواریم این روند برای تقویت همدلی جهت توسعه کشور ادامه یابد.

وی همچنین با قدردانی از مجریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و در شان جمهوری اسلامی بودیم.

امام جمعه کیش عملکرد رسانه‌ها در داغ کردن تنور انتخاباتی را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: رسانه‌ها باید در ادامه برای حفظ همدلی و اتحاد تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

وی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را نشان از شعور اجتماعی دانست و بیان کرد: مردم ایران اسلامی هرکجا که ندای رهبری را شنیدند به آن لبیک گفتند.

حجت الاسلام بی‌نیاز همچنین با اشاره به اقدامات موفق دولت سیزدهم در توسعه بیمه خدمات درمانی و قدردانی از آن، گفت: کیش فاقد بک بیمارستان دولتی یا درمانگاه تامین اجتماعی است که امیدواریم در دولت جدید توجه ویژه‌ای به آن شود.

امام جمعه کیش خواستار همکاری همه جانبه مردم با مرکز بهداشت کیش برای مقابله با بیماری تب ‌دنگی و پشه آئدس شد.

وی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ستون جریان مقاومت در منطقه است، گفت: همان دولت‌هایی که در جنگ تحمیلی حتی از فروش سیم خاردار به ایران خودداری می‌کردند، امروز شاهد پشتیانی جبهه مقاومت توسط ایران و حمایت از مردم مظلوم غزه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha