۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85537449
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۴۹۸ تن اقلام اساسی برای هیات‌های مذهبی گیلان اختصاص یافت

رشت - ایرنا - معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع افزون بر ۴۹۸ تن اقلام اساسی در بین هیات‌های مذهبی استان خبر داد.

قاسم جوادزاده مقتدر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: برای تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی و مواکب تمهیدات ملی و استانی صورت گرفته‌است.

وی بیان کرد: بر این اساس در مجموع توزیع ۲۳۵ تن گوشت منجمد، ۱۱۰ تن گوشت گرم و ۱۵۳ تن شکر برای توزیع در بین هیات‌های مذهبی برنامه‌ریزی شده‌است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه این میزان کالای اساسی با نرخ دولتی ارائه می‌شود اضافه کرد: توزیع این میزان اقلام اساسی در طول ایام سوگواری محرم تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان بیان کرد: توزیع ارزاق بین هیات‌های مذهبی در ماه محرم از طریق سامانه انجام می‌شود از اینرو مسئولان هیات‌های مذهبی برای دریافت اقلام اساسی باید از طریق http://sampat.sazmanheyat.ir اقدام کنند.

بر اساس آخرین آمار؛ افزون بر یک هزار هیات مذهبی در گیلان وجود دارد و در دهه نخست محرم نیز در بیش از ۷۵۰ مسجد مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha