اصلاح و توسعه ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس

شیراز-ایرنا-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس اعلام کرد: اصلاح و توسعه بالغ بر ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای استان، طی سه ماه گذشته انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی شبانی شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: به دلیل تداوم خشکسالی‌های ناشی از نبود بارش کافی طی سال‌های اخیر و آثار ناشی از آن در بیشتر شهرها و روستاهای استان برای تأمین آب شرب باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفای فارس ادامه داد: با برنامه‌ریزی مدون توأم با تلاش مضاعف، تنش آبی شهرها و روستاهای استان برای گذر از تابستان سال جاری به خوبی مدیریت شد و امروز که در هفته های آغازین تابستان هستیم، افزون بر مدیریت و رفع تنش آبی در غالب شهرها و روستاهای استان، اقدامات بنیادی و زیربنایی بسیار خوبی برای پایدارسازی آب شرب مناطق دارای اولویت صورت گرفته است.

شبانی افزود: تعمیر و نگهداشت تأسیسات آبرسانی موجود و همچنین تحت پوشش قرار دادن مشترکین جدید ایجاب می‌کند تا طرح‌های توسعه‌ای تازه‌ای در حوزه آبرسانی طراحی و اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آبفای فارس اضافه کرد: اصلاح و توسعه حدود ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع شهری و روستایی، شامل اصلاح و توسعه افزون بر ۱۰ کیلومتر خط انتقال و همچنین اصلاح و توسعه بیش از ۶۰ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای استان بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha