۴۷۰هزار مشترک برق شیراز مشمول پاداش خوش مصرفی شدند

شیراز-ایرنا-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت از ابتدای خرداد ۱۴۰۳ تاکنون پاداش خوش مصرفی به حدود ۱۸ درصد از مشترکان برق خانگی شهر شیراز با مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال اختصاص یافت و ۴۷۰هزار مشترک مشمول پاداش خوش مصرفی شدند.

به گزارش‌ خبرنگار ایرنا، محمدرضا سلاحی شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از مجموع یک میلیون قبض برق صادره در بخش خانگی شهر شیراز از ابتدای خردادماه، حدود ۴۷۰ هزار قبض، مشمول پاداش خوش مصرفی بوده، به این معنی که ۲۸ درصد از مشترکان بخش خانگی که در این فاصله قبض برق برای آنان صادر شده در صورت مراجعه به نرم افزار برق من می‌توانند بر روی قبض برق خود، شاهد تخصیص پاداش باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز ادامه داد: از آن جا که الگوهای هواشناسی برای هفته پیش رو، افزایش دمای هوا را پیش‌بینی می کنند انتظار می‌رود میزان مصرف برق به میزان قالب ملاحظه‌ای افزایش یابد؛ این مسئله حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه خواهد کرد.

سلاحی ضمن قدردانی از همکاری مشترکان شیراز برای مصرف بهینه برق گفت: تمام ظرفیت‌های فنی به منظور توزیع مناسب انرژی به کارگرفته شده اما طی هفته آتی نیاز است همه مشترکان برق به ویژه در بخش‌های اداری و خانگی، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق داشته باشند تا شاهد بروز هیچ‌گونه اختلالی در تامین برق مورد نیاز همشهریان نباشیم.

مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه ۲۰۰ مشترک اداری شهر شیراز به دلیل عدم همکاری با این شرکت، مشمول قطع برق شده‌اند گفت: همه ادارات مطابق با مصوبه هیات وزیران موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری وکاهش ۶۰ درصدی مصرف در ساعات غیر اداری هستند و طی هفته آینده با توجه به افزایش دمای هوا، این شرکت نظارت خود را بر عملکرد ادارات افزایش خواهد داد.

سلاحی اظهار کرد: بیش از ۱۰ درصد از مصرف برق این شرکت متعلق به بخش اداری است و همکاری این دسته از مشترکان به منظور گذر از ایام پیک بار الزامی و اجتناب ناپذیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha