۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85537687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جذب ۱۵۰۰ حامی با پویش "به عشق حسین"(ع) در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پویش "به عشق حسین(ع)" با هدفگذاری برای جذب یک هزار و ۵۰۰ حامی در زنجان آغاز شد.

روح اله صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ امسال پویش "به عشق حسین(ع)" برای حمایت نیکوکاران از ایتام و محسنین زیر ۱۸ سال تحت پوشش کمیته امداد همزمان با آغاز ماه محرم آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: این پویش فرصتی است تا صنعتگران، توانمندان و عموم مردم خیراندیش به تاسی از سیره این امام والامقام و ائمه اطهار(ع)، دست فرزندان یتیم و نیازمند را بگیرند و برای تعالی آینده ایشان قدمی هرچند کوچک بردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه برنامه هدفگذاری شده کمیته امداد جذب یک هزار و ۵۰۰ حامی در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) است، ابراز امیدواری کرد: با همکاری همیشگی حامیان و خیرین این هدفگذاری محقق شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار هزار و ۸۵۱ یتیم و فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: حمایت از این ایتام را ۳۷ هزار و ۳۳۶ حامی عهده دار هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

صالحی گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیران به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقلی در حد توان متقبل می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha