۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85537744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه بانوی ورزشکار زنجان با بدرقه مسوولان به رقابت‌های المپیک اعزام شدند

زنجان - ایرنا -رقیه شجاعی در رشته تیراندازی و مهسا جاور و زینب نوروزی در رشته قایقرانی سه بانوی ورزشکار استان روز شنبه با بدرقه مسوولان به رقابت‌های المپیک و پارا المپیک ۲۰۲۴ اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین بدرقه و تجلیل از این قهرمانان امروز با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسوولان در محوطه استانداری برگزار شد.

مهسا جاور در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای آمادگی هرچه بیشتر در اردوی ۳۲ روزه کشور روسیه حضور یافته است، گفت: هم اکنون در شرایط آمادگی خوبی قرار دارد و تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بهتری را نسبت به زمان کسب سهیمه دارد، ابراز امیدواری کرد، در المپیک پاریس هم بتواند نشان خوش رنگی را برای استان به ارمغان بیاورد.

این ورزشکار زنجانی در خصوص حمایت های مسوولان استانی و کشوری برای کسب سهمیه این رقابت ها،‌ گفت:برای اولین بار شاهد حمایت های مطلوب مسوولان استانی از ورزشکاران به ویژه بعد از بازی های آسیایی هستیم.

عضو تیم ملی قایقرانی ایران یادآور شد: تلاش و حمایت مستمر مسوولان استان موجب شد تا شرایط ایده آلی بر ورزش استان حاکم شود که امیدواریم با حضور در المپیک و کسب مقام پاسخگوی این حمایتها باشیم.

سه بانوی ورزشکار زنجان با بدرقه مسوولان به رقابت‌های المپیک اعزام شدند

زینب نوروزی دیگر ورزشکار رشته قایقران زنجانی نیز با بیان اینکه امیدواریم در المپیک نیز همانند بازیهای آسیایی اتفاق تاریخی را رقم بزنیم، افزود: برای تحقق آن از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در رویداد مهم المپیک حضور می یابم، اظهار داشت: حس بسیار خوبی دارم چون این حضور، یکی از اتفاقات خوب زندگی من به شمار می رود و امیدوارم در المپیک هم شاهد اتفاقاتی ماندگار باشم.

رقیه شجاعی دیگر ورزشکار زنجانی پس از اتمام مسابقات المپیک به بازیهای پارا المپیک اعزام خواهد شد.

او در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: برای دومین بار تجربه حضور در پارا المپیک را پیدا می کنم که امیدوارم با موفقیت و درخشش بیشتر به کشور بازگردم.

این ورزشکار زنجانی ادامه داد: هرچند محدودیت هایی در استفاده از امکانات داشتم اما قطعا با کسب آمادگی های لازم در این دوره افتخارآفرینی هایی بیشتری نسبت به دوره های قبلی خواهم داشت.

شجاعی در ارتباط با ارتقای رتبه در این رقابت ها خاطر نشان کرد: تلاش می کنم این مهم در پارا المپیک بیش از گذشته محقق شود و به آن دست یابم.

وی حمایت های استانی را عالی عنوان کرد و گفت: امیدوارم بتوانم با حضور و درخشش در این رویداد جهانی زحمات مسوولان را جبران کنم.

رقابت های المپیک ۲۰۲۴ از پنج تا ۲۱ مردادماه و پارا المپیک از ۶ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در پاریس برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha