۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 5406
کد خبر: 85537811
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت امام جمعه اراک در پی رحلت آیت‌الله نکونام

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله شیخ علی نکونام گلپایگانی را تسلیت گفت.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: ارتحال عالم ربانی و خدمتگزار به مکتب اهل البیت (ع) مرحوم آیت االله آقای حاج شیخ علی نکونام گلپایگانی «رض» که از علمای خدمتگزار و متعهد و وفادار نسبت به امام، رهبر عزیز و آرمانهای متعالی اسلامی و منشأ خیر و برکت بودند و از اعضای محترم جامعه مدرسین و اساتید و فضلای محترم حوزه علمیه مقدسه قم بودند موجب غم و اندوه فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن تسلیت به مقام معظّم رهبری «مدظله العالی»، حوزه مقدّسه علمیه قم، دوستان، شاگردان و ارادتمندان به آن بزرگوار و بیت مکرم مرحوم آیت الله لعظمی گلپایگانی (رض) و بیت شریف آن مرحوم از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و حسن توفیق و برای رهبر عزیز و مراجع عالیقدر سلامت و عافیت و برای اسلام و جبهه مقاومت پیروزی و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

خداوند متعال به همه ما توفیق خدمت و حسن عاقبت کرامت فرماید و در جوار صاحب این ایام نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب و انصارش توفیق حضور کرامت فرماید.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله علی نکونام گلپایگانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه به دیار باقی شتافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha