لزوم توجه صنعتگران به بازار فروش محصولات تولیدی پیش از سرمایه‌گذاری در مازندران

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که تامین سوخت واحدهای تولیدی و گره گشایی مشکلات آنها از جمله برنامه های جدی دولت محسوب می شود، گفت: تولیدکنندگان قبل از سرمایه گذاری بازار فروش آن محصول را مد نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز پنجشنبه در بازدید از گلخانه ارکیده راما در روستای حسین آباد بهشهر اظهار کرد: این واحد تولیدی دانش بنیان که دارای پایه کار علمی است، صرفه جویی انرژی را به درستی رعایت کرد.

وی گفت: تولید بذر و صادرات در این‌مزرعه تحقیقاتی مورد توجه قرار دارد و زنجیره تولید آن باید کامل شود.

استاندار مازندران ادامه داد: بسیاری از کشورهای منطقه خواستار واردات گل و گیاه از مازندران هستند که استان باید از این ظرفیت به درستی استفاده کند.

نوری با بیان این که، با توجه به شعار سال رونق تولید باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: با افزایش تولید و راه اندازی پایانه های جدید در صدد رونق صادرات این محصول هستیم.

این مقام مسوول تصریح کرد: جذب سرمایه گذار و افزایش تولید و صادرات در بخش گل و گیاه استان زمینه رونق اقتصادی را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، استان مازندران به عنوان بزرگترین تولید کننده گل و گیاهان زینتی کشور به شمار می رود، این استان با حجم تولید نزدیک به ۵۶۵ میلیون گل به صورت گلدانی، شاخه بریده، اصله، با ارزش ریالی بیشخ از ۸۲ هزار میلیارد ریال ظرفیت مناسبی دراین حوزه دارد.

لزوم توجه صنعتگران به بازار فروش محصولات تولیدی پیش از سرمایه‌گذاری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha