۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85537994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ کیلومتر فیبر نوری در مناطق کوهستانی رضوانشهر اجرا شد

رشت- ایرنا- فرماندار شهرستان رضوانشهر اجرای ۱۱۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح مناطق کوهستانی این شهرستان را از خدمات دولت سیزدهم اعلام کرد و افزود: این مهمترین اقدام دولت در این شهرستان با هدف بهبود ارتباطات مردمی محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید نادر مصطفوی روز شنبه در جلسه شورای اداری رضوانشهر گفت: طبق پیش بینی‌های بعمل آمده در آینده‌ای نزدیک مراحل احداث مخزن آب شرب یک هزار متر مکعبی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز خواهد شد.

فرماندار رضوانشهر توجه به پدافند غیر عامل را یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید جامعه عنوان کرد و افزود: دشمن هر روز سعی در ایجاد مشکل و نارضایتی در سطح جامعه دارد که با استفاده از پدافند غیر عامل می توان مشکلات را برطرف کرد.
نماینده مردم شهرستان های رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای سد شفارود در تامین آب زراعی و سایر نیازهای ضروری منطقه تالش گفت: طبق اعلام کارشناسان برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه عظیم ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

یاسر اسلام دوست ملاک عمل متولیان را رضایتمندی و خدمت به مردم دانست .
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۲ بخش بنام های مرکزی و رضوانشهر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که اغلب مدیران این شهرستان بدلیل غیر بومی بودن در حوزه جغرافیایی این منطقه ساکن نیستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha