۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85538008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریان گاز حدود ۴۰۰ مشترک شهرستان راز و جرگلان وصل شد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از وصل جریان گاز حدود ۴۰۰ مشترک راز و جرگلان که بر اثر سیلاب شب گذشته قطع شده بود، خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌ عمومی شرکت گاز خراسان شمالی، سیدمحمودهاشمی روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: جریان گاز این مشترکان در روستاهای «صید نور، خجه لر و مزارلق» در اثر سیل قطع شده بود.

وی گفت: بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان رازوجرگلان در روز جمعه (۲۲ تیرماه) به تاسیسات و لوله ها خسارت وارد شد و جریان گاز ۴۰۰ مشترک قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: پس از وقوع سیل در روز گذشته، ستاد بحران شرکت گاز از نخستین ساعات وقوع حادثه‌ وارد صحنه شده و گروه‌های ارزیاب عملیاتی و امدادرسانی با اطلاع از شرح وظایف دقیق نسبت به کنترل شرایط بحرانی و ایمن سازی منطقه اقدام کردند.

وی افزود: شرکت گاز خراسان شمالی از ساکنان مناطق سیل زده تقاضا دارد در موارد مشابه، در طول مدت قطع جریان گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

هاشمی تصریح کرد : تلفن ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان بوده و گروه های تعمیراتی و امدادی در سطح استان آمادگی دارند تا خدمات مستمر را به شهروندان ارائه نموده و در صورت بروز مشکل در خدمات گازرسانی، بلافاصله به مناطق مورد نظر اعزام شوند.

به گزارش ایرنا، میزان بارندگی شب گذشته در بخش قوشخانه شیروان ۶۹ میلیمتر بارندگی ثبت شد که میزان قابل توجهی است، میزان بارندگی سالانه در استان ۲۷۰ میلیمتر است که بر این اساس حدود یک سوم آن در یک روز به ثبت رسید.

وقوع سیل در راز و جرگلان و شیروان به بخش های راه و کشاورزی خسارت زد که بیشترین خسارت به بخش قوشخانه شهرستان شیروان وارد شد و راه روستاهای «کوسه، میلانلو علیا و سفلی، نامانلو و آلخاص» به علت رسوب گذاری سیل مسدود شد که راهداری نسبت به بازگشایی اقدام کرد.

همچنین ۳۰ باب واحد مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شده بود که با کمک نیروهای هلال احمر مشکلات این منازل برطرف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha