۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85538031
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

متولیان دستگاه‌های اجرایی با تعامل مشکلات مردم را گره‌گشایی کنند

رشت - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری گیلان گفت: باید متولیان تمامی سازمانها و نهادها با کار جمعی و کمک به یکدیگر از مشکلات مردم گره‌گشایی کنند تا با هم افزایی و همفکری همه دستگاه‌ها شاهد بهبود و ارتقاء وضعیت اقتصادی در گیلان باشیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز شنبه در پنجمین نشست شورای قضایی گیلان با مجمع نمایندگان استان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: رویکرد اصلی دستگاه قضایی نیز، تعاملی است و ارتباط سازنده و موثر با نمایندگان مجلس و سایرمسئولان اجرایی در دستور کار روسای دادگستری شهرستان ها قرار دارد.

وی مبارزه با فساد را از محورهای بیانیه گام دوم خواند و افزود: ترک فعل مسئولان در استان گیلان بسیار مشاهده می شود که باید با نظارت نمایندگان و مطالبه دستگاه قضایی، این امر پیگیری شود.

وی با بیان اینکه رشد ۱۸ درصدی ورودی پرونده در استان گیلان بیشتر از سایر استان هاست، بیان کرد: نمایندگان مجلس باید در تامین اعتبارات و تخصیص‌ها به دستگاه قضایی اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اهمیت پروژه‌های درحال ساخت در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی کارنامه موفقی در حل مشکلات و موانع حقوقی پروژه‌های نیمه‌تمام دارد تا تاخیر در پروژه ها موجبات نارضایتی مردم را فراهم نکرده و به بیت‌المال ضرری وارد نکند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به روحیه خدمتی شهید رئیسی و بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی با روحیه انقلابی و جهادی باید در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند، اظهار کرد: دستگاه قضایی نیز در جهت رفع موانع و مشکلات در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha