انهدام باند ۱۰نفره شرکت هرمی در ملارد

۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85538113
انهدام باند ۱۰نفره شرکت هرمی در ملارد

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری ۱۰نفر اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز شنبه با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر رفت وآمد مشکوک عده ای جوان در یکی از مناطق شهری ملارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات فنی پلیسی و با اخذ دستور قضائی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملارد وارد منزل مورد نظر شده و ۱۰ نفر از اعضاء یک شرکت کلاهبرداری هرمی را دستگیر و تعدادی دفاتر آموزشی و چند عدد گوشی از آنان کشف شد.

۱۰۰ معتاد متجاهر در طرح آرامش رباط کریم جمع آوری شدند

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در رباط کریم اقدام کردند.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند را جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۰۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان رباط کریم جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

دستگیری اراذل و اوباش سطح یک همدان در شهرستان ملارد

سرهنگ کیانوش نور محمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اعلام این خبر، اظهار داشت: به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید، یکی از اراذل و اوباش سطح یک همدان، که به احتمال خیلی زیاد مسلح می باشد، به شهرستان ملارد عزیمت نموده و قصد درگیری در این شهرستان را دارد، که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، ماموران پاوا وارد عمل شده و توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و با هماهنگی قضائی، وی را در منزل شخصی به همراه یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و چهار عدد فشنگ جنگی، شناسایی و دستگیر کنند.

جمع آوری ۵۷ معتاد متجاهر در شهرستان ملارد

سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک به منظور، زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان ملارد در دستور کار کلانتری ها و پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در طی اجرای این طرح تعداد ۵۷ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

جمع آوری تعداد ۳۰ نفر معتاد متجاهر در شهرستان قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به مطالبات شهروندان در برخورد با معتادین متجاهر و هنجارشکن، با هماهنگی قضائی و انجام برنامه ریزی به جهت اجرای طرح در نقاط مختلف شهرستان قدس عملیاتی شد.

وی افزود: در این راستا و در اجرای این طرح، تعداد ۳۰ نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب توسط ماموران پلیس کلانتری ۱۳ ابریشم جمع آوری و به مرکز بازپروری معتادین منتقل شدند.

توقیف موتور سیکلت ۸ میلیاردی در بهارستان

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان اظهار داشت: ماموران پلیس در حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک و دستور توقف را دادند.

وی افزود: ماموران با توجه به عدم ارائه مجوز توسط موتور سوار، موتورسیکلت را که ارزش ۸ میلیارد ریالی داشت را به پارکینگ منتقل کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha