هزار میلیارد ریال قیر به پروژه‌های راه‌سازی لرستان اختصاص یافت

خرم آباد_ ایرنا_ مسوول بسیج سازندگی لرستان از اختصاص یکهزار میلیارد ریال قیر برای اجرای پروژه‌های راه‌سازی این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ احسان جهانبخش عصر روز شنبه در جلسه جهاد سازندگی استان که با حضور استاندار برگزار شد، افزود: سال گذشته با مشارکت سایر دستگاه‌ها عملیات آسفالت مناطق تخت چان، اسکین، بدرآباد و گل سفید خرم‌آباد انجام شد و امسال نیز آمادگی اجرای ۸۰ کیلومتر پروژه راه‌سازی با مشارکت سایر دستگاه‌ها را داریم.

وی تصریح کرد: پیگیری لازم برای اختصاص کارخانه شن و ماسه به بسیج سازندگی استان انجام شده است و در صورت انجام تاین کار، قیمت اجرای پروژه‌ها کاهش می‌یابد و خدمات ارزانتر و بیشتری به مناطق محروم منطقه ارائه می‌شود.

فرمانده بسیج سازندگی لرستان از اجرای برنامه‌های قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی( ع) در استان نیز خبر داد و گفت: بسیج سازندگی با ایجاد کارگاه متمرکز تولید جدول و سازه‌های بتنی، در زمینه آبرسانی به روستاها نیز فعالیت دارد.

وی افزود: گروه‌ه‌ای جهادی بسیج اکنون در تمام شهرهای استان پروژه‌های در حال اجرا دارند و در زمینه انتقال آب به روش اجرای کانال روباز، لوله‌کشی و ایجاد قنات از آمادگی لازم برای اجرای پروژه با مشارکت دیگر دستگاه‌ها در سال آتی برخوردار است.

جهانبخش همچنین با اشاره به پروژه احداث ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان توسط بسیج سازندگی از سال ۱۴۰۲ تاکنون اظهار داشت: با تامین اعتبارات داخلی بسیج تاکنون ۲۰۰ واحد از این تعداد تکمیل شده و عملیات احداث ۳۰۰ واحد دیگر در دست اجراست و در صورت تامین اعتبار وام، آنها نیز تکمیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد درخواست‌های مردمی از بسیج سازندگی در باره احداث کانال کشاورزی است، تامین اعتبار مستقیم از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای کمک به رونق کشاورزی و کسب درآمد و معیشت مردم را خواستار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha