۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85538549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب‌الله عراق: عملیات علیه اسرائیل باید گسترده‌تر شود

تهران-ایرنا-کتائب حزب‌الله عراق در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد که عملیات محور مقاومت علیه این رژیم باید گسترده‌تر شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد: دشمن صهیونیستی تنها زبان سلاح را می‌فهمد و این مساله ایجاب می کند که محور مقاومت عملیات علیه رژیم اسرائیل را گسترده‌تر کند.

گروه های مقاومت اسلامی عراق چند روز پیش نیز اعلام کردند که یک هدف مهم در «حیفا» در سرزمین های اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده اند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین در بیانیه‌ای از حمله پهپادی به بندر ام الرشراش(ایلات) خبر داد و افزود که این حمله در حمایت از ملت فلسطین و غزه و در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

گروه های یادشده پیشتر در عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بودند که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهند کرد.

مقاومت اسلامی عراق همزمان با انجام عملیات‌های مختلف در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر نقش حمایتی خود از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران تأکید کرده است.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی روز شنبه با بمباران شهر خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم ۹۰ نفر را شهید و حدود ۳۰۰ نفر دیگر را زخمی کرد.

این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شاهدان درباره لحظات اولیه این جنایت که در منطقه «المواصی» واقع در غرب خان‌یونس اتفاق افتاد، گفتند که ارتش صهیونیستی بمباران گسترده و شدید در این منطقه انجام داد و با جنگنده‌های اف ۱۶ بمب‌های نیم تنی بر روی اردوگاه آوارگان انداخت.

شاهدان همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با ۹ موشک به طور پیاپی اردوگاه را هدف قرار داد.

به گفته این شاهدان، بعد از آنکه پهپادهای رژیم صهیونیستی اردوگاه آوارگان را هدف قرار داد، به وسیله تیربار به سمت خودروهای امدادی تیراندازی کردند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه جنایات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۸ هزار و ۴۴۳ فلسطینی شهید و ۸۸ هزار و ۴۸۱ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha