موزه‌های سیستان و بلوچستان در تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است

زاهدان - ایرنا - معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی تمامی موزه‌ها، بناها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی زیر پوشش این اداره‌کل در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه تعطیل است.

مجتبی سعادتیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایشان، به منظور پاسداشت این ایام تمامی موزه‌ها، بناها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی زیر پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر استان تعطیل است.

تعطیلی اماکن ورزشی سیستان و بلوچستان در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه محرم بیان کرد: تمامی اماکن ورزشی، رقابت، برنامه‌ها و جشنواره‌ها در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام بویژه در تاسوعا و عاشورا در استان تعطیل است.

عباس شیبک تاکید کرد: بر این اساس تمام رقابت، برنامه ها، جشنواره ها و همایش‌های مختلف در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام از سوی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تعطیل اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha