۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85538673
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰۷ هزار مسافر از مرز مهران تردد کردند

۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبر: 85538673
بیش از ۱۰۷ هزار مسافر از مرز مهران تردد کردند

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم تا کنون ۱۰۷ هزار و ۲۸۶ مسافر از مرز بین‌المللی مهران تردد ( ورود و خروج) کرده‌اند.

"سید زاهدین چشمه‌خاور" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این ایام ۶۷ هزار و ۳۳۲ زائر ایرانی از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند که از این میزان ۱۶ هزار و و ۱۱۳ نفر به کشور ورود و ۵۱ هزار و ۲۱۹ نفر نیز از مرز مهران خارج شده‌اند.

وی با اشاره به تردد اتباع خارجی از مرز بین‌المللی مهران، افزود: در این ایام ۳۳ هزار و ۷۰۱ مسافر از مرز تردد کرده‌اند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۶۷ نفر وارد مرز و ۲۷ هزار و ۱۳۴ نفر نیز از مرز مهران خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: تنها در بازه زمانی ۱۲ بامداد تا ساعت ۶ صبح امروز ۶ هزار و ۲۵۳ نفر از مرز بین المللی مهران ( ورود و خروج) تردد کرده‌اند.

چشمه خاور با اشاره به افزایش تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران در ایام منتهی به اربعین حسینی(ع)، گفت: هم‌اکنون تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران به سهولت و به صورت روان در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، مرز بین‌المللی مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی‌ترین و مهم‌ترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

در ایام اربعین سال گذشته بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین از مهران تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha