پدر شهید بهزاد تفرشی در پاکدشت آسمانی شد

پاکدشت-ایرنا- حاج محمد کاظم تفرشی پدر شهید والامقام بهزاد تفرشی در شهرستان پاکدشت از شهدای دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاج محمد کاظم تفرشی که علاوه بر تقدیم یکی از فرزندان خود در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، خود به دلیل برتن کردن لباس دفاع از نظام، مدت‌های زیادی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشت بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

پدر شهید بهزاد تفرشی در پاکدشت آسمانی شد

قرار است که پیکر این پدر شهید عصر امروز (یکشنبه ۲۴ تیرماه) ساعت ۱۷ از مقابل منزل شهید تفرشی به سمت گلزار شهدای روستای فیلستان شهرستان پاکدشت تشییع و به خاک سپرده شود.

مراسم سوم و هفتم مرحوم حاج محمد کاظم تفرشی پدر شهید والامقام بهزاد تفرشی روز پنج شنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۸ در مسجد موسی بن جعفر (ع) روستای فیلستان این شهرستان برگزار می شود.

شهید بهزاد تفرشی در سال ۱۳۴۴ در روستای فیلستان از توابع بخش مرکزی شهرستان پاکدشت به دنیا آمد، پدرش کاظم کشاورزی می کرد و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. و پس از اخذ مدرک دیپلم، داوطلبانه به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام می‌شود و به دلیل نیاز منطقه زاهدان به نیروی مقابله با قاچاقچیان، به این منطقه می‌رود.

پدر شهید بهزاد تفرشی در پاکدشت آسمانی شد

شهید بهزاد تفرشی سرانجام در روز دهم خردادماه سال ۱۳۷۰در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان برای جلوگیری از ورود قاچاق در منطقه زاهدان توسط اشرار اسیر شده و سپس به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکر پاک و مطهر این شهید در گلزار شهدای فیلستان به خاک سپرده شده است.

پدر شهید بهزاد تفرشی در پاکدشت آسمانی شد

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha